اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:با توجه به 2 برد قبلی و پیروزی در برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسیر خیلی خوبی از کسب امتیاز در جدول قرار گرفته ایم .

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان عصرپنجشنبه در قالب هفته بیست وششم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 3 بر 2 ، تیم هم استانی خود نفت مسجدسلیمان را شکست داد.

دراگان اسکوچیچ در پایان این دیدار در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، اظهار داشت:ازنتیجه بازی راضی هستم ولی از عمکرد شاگردانم رضایت ندارم .

وی اضافه کرد:پس از اینکه در 10 دقیقه ابتدای بازی دو گل به حریف زدیم، بازیکنان ما تصور کردند که بازی تمام شده است و همین دلیل موجب شد تا تیم نفت بر تیم فولاد مسلط شود.

اسکوچیچ اظهارداشت:طی چند روز گذشته تیم فولاد خوزستان در چهار مسابقه سنگین در لیگ آسیا و لیگ ایران شرکت داشت و همین موضوع موجب تحلیل قوای جسمی آنان شد، به گونه ای که می توان گفت تیم فولاد خوزستان همانند لیمویی است که آب آن گرفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود : با این حال تیم ما در این بازی موقعیت های گل خوبی داشت که تنها سه مورد آن به ثمررسید .

******

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز در پایان بازی برابر فولاد خوزستان، گفت:درمقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان هدفمان این بود که در نیمه اول بازی را کنترل کنیم و گل نخوریم . 

بهروز مکوندی گفت:تا آمدیم به خود بیاییم، 2 گل دریافت کردیم و این موضوع، کار ما را مشکل کرد. 

وی با تبریک این برد به تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت:به رغم اینکه بعد ازاین دو گل نبض بازی را دردست گرفتیم و صاحب چند موقعیت گل شدیم، ولی به دلیل نداشتن یک تمام کننده خوب این موقعیتها به راحتی ازدست رفت . 

مکوندی گفت:دو گلی هم که دراین بازی بدست آوردیم از ضربات ایستگاهی بود . 

سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیان اضافه کرد:تا پایان مسابقات چهار بازی دیگر درپیش رو داریم به همین خاطر تلاش می کنیم که خودرا درلیگ برتر حفظ کنیم . 

وی اظهارداشت:در این مسابقات با تلاش زیاد و امیدوارانه به کار خود ادامه می دهیم . 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار