اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مقتدایی:
مقتدایی بیان کرد: دولت باید آسایش معیشتی و رفاه را برای معلمان فراهم کند .معلم نیز نهایت سعی خود را بکند تا جایگاه آموزگارمخدوش نشود و در این خصوص نیز روابط عاطفی باید در مدارس و در بین معلمان و دانش آموزان و مدیران دبستان و دبیرستان ها تقویت شده و انتخاب بسیاری از مدیران مدارس باید به گونه ایی باشد که ستون خیمه روابط اجتماعی مدرسه باشند.
استاندار خوزستان:امیدواریم معلم بتواند درآرامش کامل به وظایف خود بپردازد/دولت باید معیشت و رفاه معلمان را تامین کند 

استاندار خوزستان:امیدواریم معلم بتواند درآرامش کامل به وظایف خود بپردازد/دولت باید معیشت و رفاه معلمان را تامین کند 
 استاندارخوزستان درآستانه فرارسیدن روز معلم بااشاره به اینکه دولت باید  معیشت و رفاه معلمان را تامین کند گفت : معلم باید در یک فضای نسبتا آرام قرار گیرد  و امیدواریم که همه دست به دست هم داده تا معلم بتواند در آرامش کامل به وظایف خود بپردازد و کار و اقدامات آن معلم نتیجه عملکرد آموزشی ما خواهد بود.

عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: معلم باید در یک فضای نسبتا آرام قرار گیرد  و امیدواریم که همه دست به دست هم داده تا معلم بتواند در آرامش کامل به وظایف خود بپردازد و کار و اقدامات آن معلم نتیجه عملکرد آموزشی ما خواهد بود و یافته هایی را که دانش آموز باید کسب کنند نباید فقط در حد رفع تکلیف باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پی گیری و دنبال کردن شغل معلمی باید همراه با یک علاقه و انگیزه باشد در غیر این صورت بدون شک بر وظایف آن معلم تأثیر خواهد گذاشت. معلمی یکی از مشاغلی است که بسیار قابل احترام است و بخشی از حافظه دانش آموز همواره با معلم درگیر است و باید در این زمینه با جامعه آموزشی خود بیشتر صحبت کنیم.

مقتدایی بیان کرد: دولت باید آسایش معیشتی و رفاه را برای معلمان فراهم کند  .معلم نیز نهایت سعی خود را بکند تا جایگاه آموزگارمخدوش نشود و در این خصوص نیز روابط عاطفی باید در مدارس و در بین معلمان و دانش آموزان و مدیران دبستان و دبیرستان ها تقویت شده و انتخاب بسیاری از مدیران مدارس باید به گونه ایی باشد که ستون خیمه روابط اجتماعی مدرسه باشند.

مقتدایی گفت: در مورد سواد آموزی و مطالبات، شورای نظارتی برنامه ای را تدوین کرده است و بند هایی که در آن ذکر شده کاملا روشن است و در سال های بعدی نیز از آن تبعیت می کنیم و تا بتوانیم خدمتی را برای استان انجام داده و ننگ بی سوادی را از چهره این استان پاک کنیم.

وی اظهار کرد: 12 اردیبهشت، روز معلم را باید هرچه با شکوه تر برگزار کنیم و فرمانداران در شهرستان ها در جلساتی که مربوط به روز معلم است شرکت کرده و در صورت امکان سخنرانان ملی دعوت کنند و با عزمی که اکنون جزم شده است مشکلات را برطرف کرده و در آینده به خروجی های آموزش و پرورش خود افتخار کنیم.

در ادامه این جلسه فرج الله خبیر عنوان کرد: در رابطه با موضوع مطالبات آموزش و پرورش از شهرداری ها و شرکت ها هماهنگی هایی با حوزه عمرانی شده است و پرداخت میزان  این مطالبات از صدور پروانه های شهرداری مقرر خواهد شد و برای آموزش و پرورش نیز کسری هایی در پرداخت ارزش افزوده به شهرداری ها قائل خواهیم شد تا تسویه سال 93 انجام داده شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان افزود: در خصوص شرکت ها نیز هماهنگی هایی با معاونت برنامه ریزی صورت گرفته است تا پی گیری شرکت ها از طریق آنان صورت گرفته و از طریق دیوان محاسبات رقم مطالبات احصاء شود.

وی بیان کرد: استاندار خوزستان تکلیف کرده است تا برنامه ایی ضربتی برای آموزش استان خوزستان تبیین شود که این همت فرمانداران و بخشداران را می طلبد و در این موضوع نیز از نظر منابع مالی هیچ مشکلی نداریم. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار