شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان؛
قلاوند گفت: یکی از سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای، توسعه روابط حسنه متقابل با کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه و مسلمان از راه بسط آموزش های فنی و حرفه ای است که این سیاست به دیپلماسی مهارت مشهور است.

 در راستای دیپلماسی مهارت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان با جانشین مدیر پژوهش های اقتصادی و آموزش اتاق صنعت و تجارت کشور عمان دیدار و گفتگو داشت.

در این دیدار  تولیدات کارگاه های محصول محور کارآموزان فنی و حرفه ای استان به جانشین مدیرپژوهش معرفی و یکی از دستاوردهای مهارتی کارآموزان به وی اهداء شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در خصوص هدف از این دیدار به خبرنگار اهوازنیوز گفت: یکی از سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای، توسعه روابط حسنه متقابل با کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه و مسلمان از راه بسط آموزش های فنی و حرفه ای است که این سیاست به دیپلماسی مهارت مشهور است. به همین منظور میزهای کاری مشترکی تعریف شده است.

رحمن قلاوند ادامه داد: در این راستا اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان مسئول میز کشورهای کویت، قطر، امارات متحده، عمان و الجزایر است و در میز مشترک کشورهای مصر، اردن و لبنان نیز عضویت دارد.

وی در خصوص دیدار صورت گرفته در شب گذشته با نماینده کشور عمان اظهارداشت: در جهت دیپلماسی مهارت و به منظور توسعه روابط آموزشی متقابل با کشورعمان، علی عبدالله الجهضمی جانشین مدیریت تحقیقات اقتصادی و آموزشی اتاق صنعت و تجارت کشور عمان در جلسه ای که در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان تشکیل شد، شرکت و پیرامون نحوه صادرات محصولات تولیدی کارگاه های محصول محور فنی و حرفه ای خوزستان تبادل نظر شد.

قلاوند موضوع دوم گفتگوی شب گذشته را آموزش های صیادی بیان داشت و گفت: با توجه به این که صیادی و ماهیگیری، دومین منبع اقتصادی کشور عمان به شمار می رود در خصوص امکان تأسیس یک مرکز پیشرفته آموزش های صیادی در استان گفتگو شد.مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان نتیجه دیدار را قول مساعد نماینده اتاق صنعت و تجارت عمان در جهت تسهیل در برقراری ارتباط با سازمان های ذیربط در کشورش عنوان کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار