اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد
خدادادی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ در حوزه بهداشت، کاهش مرگ و میر زنان باردار است که به استاندارد بسیار خوبی در کشور در این زمینه رسیده‌ایم.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر علی خدادادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در مراسم تودیع و معارفه معاون غذا و داروی این دانشگاه، از بکارگیری «فناوری اطلاعات» در حوزه نظارت بر دارو و غذا توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

وی اظهار کرد: به‌کارگیری فناوری اطلاعات در حوزه نظارت بر دارو و غذا از مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اهواز،تصریح کرد: ارزیابی و نظارت بر توزیع و مصرف منطقی دارو و پیگیری برای احداث کارخانه تولید دارو با همکاری بخش خصوصی در استان خوزستان با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان و خلا موجود از مهم‌ترین اقداماتی است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال پیگیری و انجام آنها است.

این مقام مسوول در ادامه افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ در حوزه بهداشت، کاهش مرگ و میر زنان باردار است که به استاندارد بسیار خوبی در کشور در این زمینه رسیده‌ایم زیرا میزان کاهشی که خوزستان در کشور داشته نسبت به تمام استان‌ها بالاتر بوده است.

خدادادی در پایان بیان کرد: انتقال سریع بیمار با توجه به مشکلات اقلیمی که در استان وجود دارد از مناطق صعب العبور کوهستانی تا ساحلی همیشه یکی از چالش‌های جدی در حوزه سلامت بوده و هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار