اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
محمدحسین نژادفلاح این روزها کار نقل و انتقالات پرسپولیس را استارت زده است و به گفته خودش، حتی با بازیکنانی که مد نظر کادر فنی این تیم بوده‌اند مذاکراتی داشته است!
روز نو :
 او درباره مذاكره‌اش با بازيكناني مثل خلعتبري، رحمتي و حسيني گفت: حسيني و خلعتبري كه سابقه بازي در پرسپوليس را دارند، درباره رحمتي هم بايد بگويم يك بار حرفي زدم كه او اشتباه برداشت كرد. من رحمتي را دوست دارم و اميدوارم ايشان نگويد كه من يك روز دنبال عكس گرفتن با او بوده‌ام!

هيچ‌ كس بدش نمي‌آيد اين بازيكنان را داشته باشد، با اين حال انتظار من از كساني كه دوست دارند به پرسپوليس بيايند اين است كه با «رقم‌هاي پرسپوليسي» صحبت كنند. در ايران سقف قرارداد حدود يك ميليارد است. اگر رحمتي، حسيني و خلعتبري بخواهند با يك ميليارد به پرسپوليس بيايند، چرا من نخواهم؟ اگر اين بازيكنان افتخار بدهند و در پرسپوليس باشند مي‌توانيم به بودن در اين تيم افتخار كنيم! ما به خاطر هواداران پايمان را جلو مي‌گذاريم و دست نياز به سمت اين بازيكنان دراز مي‌كنيم!

نكته: قرارداد رحمتي با پيكان حدود 5/2 برابر اين چيزي بود كه آقاي نژادفلاح مي‌گويد و سيدجلال هم 2 سال قبل با پرسپوليس 4/1 ميليارد قرارداد داشت؛ حالا چطور با يك ميليارد پرسپوليسي شود؟! خلعتبري هم حداقل براي سال آخر 7/1 ميليارد از سپاهان گرفت.
 
گفتنی است سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی ایران که فصل گذشته در تیم الاهلی قطر توپ زد پس از مذاکرات موفقیت‌آمیز با مسئولان پرسپولیس با این تیم به توافق رسید تا از فصل آینده بار دیگر پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار