شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: توافقات در رابطه با انتقال امتیاز فولاد نوین و استقلال اهواز انجام شده و مسئولین حقوقی در حال تهیه پیش نویس قرارداد این مسئله هستند.

ارسطو جهانداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد اینکه قرار بود روز گذشته بحث انتقال امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز نهایی شود عنوان کرد: کارهای مربوط به این انتقال را انجام می‌دهیم. روز گذشته در این ارتباط جلسه‌ای داشتیم. مسئولین حقوقی در حال تهیه پیش‌نویس هستند تا این انتقال انجام شود.

وی در رابطه با اینکه شهرام شفیع‌زاده اعلام کرده با توجه به اینکه استقلال خوزستان هم قصد فروش امتیازش را دارد ممکن است آنها امتیاز این تیم را در اختیار بگیرند اظهار داشت: بعید می‌دانم امتیاز استقلال خوزستان به فروش برسد. با توجه به تلاش‌های مسئولان استان آنها اجازه این کار را نمی‌دهند. من با آنها هم جلسه داشتم ولی فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. ما فعلا دنبال موضوع نقد هستیم و به بحثی که نسیه است نباید فکر کنیم.

جهانداری در پایان گفت: طی یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. توافقات انجام شده و ان‌شالله اگر مشکلی به وجود نیاید امتیاز فولاد نوین را در اختیار می‌گیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار