اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹
  به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان آقای کاویانی مدیر کل در جلسه ای که به منظور تقدیر از مدیر عامل بانک ملی استان در ساختمان این اداره کل برگزار گردید ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایان جناب آقای توحیدی در پایان دوره مدیریت ایشان در بانک ملی استان خوزستان و هم چنین همکاری سازنده ایشان با اداره کل امور مالیاتی خوزستان در زمینه تامین درآمد های مالیاتی دولت در استان، این نکته مهم را یادآور شدند که در شرایط فعلی که دولت جمهوری اسلامی ایران با پیاده سازی اقتصاد مقاوتی در کشور مسیر پیشرفت و شکوفایی را برای مبارزه با تحریم های بین المللی با جدیت ادامه میدهد . بنا براین وجود مردان اقتصادی که با همت بلند خود یاری گر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بسیار حیاتی بوده و به ثمر نشستن نهال اقتصاد مقاومتی در کشور با همت همین مردان میسر است.
ایشان با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات شایسته جناب آقای توحیدی تقدیر و تشکر به عمل آوردند. متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

 جناب آقای توحیدی
مدیر محترم شعب بانک ملی استان خوزستان
با سلام
نظام بانکی یکی از اصلی ترین محورهای توسعه است . مسیر دست یابی به اهداف اقتصاد ملی بانک ها هستند و اگر همه ظرفیت های نظام بانکی به فعالیت برسد گام های محکم تر بلند تر و حساب شده تری بر خواهیم داشت و دیدگاه های کلان توسعه ای کشور نیز متحول خواهد شد. بدینوسیله از مساعدت و همکاری بی شائبه حضرتعالی در زمان تصدی مدیریت امور شعب که با این اداره کل داشته اید کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورده و اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اید توفیق و سربلندی شمار ار از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار