اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
رییس شورای ورزش و جوانان خوزستان:
توفیقات قابل توجهی در عرصه ورزش حاصل شده است
استاندار خوزستان : در سال گذشته توفیقات قابل توجهی در عرصه ورزش حاصل شده که این امر نتیجه نهایت تعامل و تلاش مسئولان است و قابل تقدیر و تحسین می باشد.

 صبح امروز شورای ی ورزش و جوانان استان خوزستان به ریاست استاندار و با حضور اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان درسال 94 با بیان اینکه رسیدن به ایدئالهای برنامه ریزی شده در هرحوزه ای با واقعیت ها و ظرفیت های موجود متفاوت است گفت : با توجه به محدودیتهای مالی و اجرایی که در سال گذشته بر کشور حاکم بود شرایط ورزش استان خوزستان نسبت به سایر استانها بسیار مطلوب بوده است.

عبدالحسن مقتدایی اظهار داشت : در سال گذشته توفیقات قابل توجهی در عرصه ورزش حاصل شده و این امر نتیجه تعامل و تلاش مسئولان است که قابل تقدیر و تحسین می باشد

وی با ابراز رضایت از عمکلرد اداره ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: علاوه بر موفقیت های چشمگیری که در عرصه ورزش بدست آمده باید به دنبال ایجاد کیفیت با هدف نهادینه کردن باشیم.

دکتر مقتدایی ورزش را از اولیت های اصلی استان دانست و تصریح نمود :از مسائلی که نیاز است به آن توجه ویژه ای صورت گیرد برنامه ششم توسعه است که از سال آینده ابلاغ خواهد شد و دراین خصوص تشکیل کارگروه های تخصصی در الزامی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه جلسات پارلمان ورزش استان هر سه ماه یکبار برگزار گردد تأکید کرد: جمع بندی عملکرد کمیته های تخصصی پارلمان ورزش استان به ویژه در موضوع استعداد یابی مورد بررسی قرار گیرد.

همچین دراین جلسه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته ارائه نمود و گفت : توجه به ظرفیت بانوان و جانبازان و معلولین ، برنامه ریزی برای ایجاد ، رشد و توسعه ورزش های آبی از اولیت های اداره کل ورزش و جوانان استان است.

فرامرز کیانی زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته 41 میزبانی ورزشی اعم از استانی و کشوری در خوزستان برگزار شده عنوان کرد : نتیجه تلاش جوانان و ورزشکاران استان خوزستان در سال گذشته کسب 51 مدال طلا، 63 نقره و 81 برنز در عرصه های مختلف ورزشی بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار