شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۶

: سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان از فروش 270 میلیارد تومان اوراق مشارکت طرحهای فاضلاب 16 شهر خوزستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محمد علی صنیعی نژاد اظهار داشت: اعتبار به دست آمده از فروش اوراق مشارکت، در اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب 16 شهر استان هزینه می‌شود و فروش تمام مبلغ اوراق مشارکت موجب پیشرفت و جلو افتادن در اجرای برنامه پنجم توسعه خواهد شد.

وی فروش این اوراق را گام بلند آبفای خوزستان برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و حفظ منابع آبی استان در راستای افزایش شاخص بهره مندی مشترکان از شبکه و خدمات فاضلاب عنوان و خاطر نشان کرد: با فروش این اوراق شاخص بهره‌مندی مردم در 16 شهر استان در مدت سه سال، از 33 درصد به 100 درصد افزایش می‌یابد.

سرپرست شرکت آبفا خوزستان گفت: با منابع حاصل از این کار بتوان برای رشد و بالندگی استان قدم‌های بزرگی برداشت.

براساس این گزارش، مجوز عرضه اوراق مشارکت به عنوان یکی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به خوزستان به منظور تأمین اعتبار و تسریع در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب 16 شهر این استان صادر شد.

در حال حاضر شبکه‌های فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام، ماهشهر، سوسنگرد، هویزه، بستان، رفیع، شوش، اندیمشک، دزفول، شوشتر، رامهرمز، ایذه و بهبهان در حال اجراست که با عواید حاصل از فروش این اوراق می‌توان ظرف مدت سه سال تمام شبکه‌های فاضلاب در سطح استان را به طور کامل تکمیل کرد.

900 میلیارد تومان اوراق مشارکت طی سه سال برای توسعه شبکه‌های فاضلاب استان پیش‌بینی شده که اسفند ماه 90 نخستین مرحله و خرداد ماه 91 نیز دومین مرحله این اوراق عرضه شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار