اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به‌گزارش پایگاه خبری شوشان ، حزب اعتماد ملی شاخه استان خوزستان  پیامی را به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار صادر کرد، که متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بار ديگر هفدهم مرداد ماه فرا رسيد، خجسته روزي كه با شرافت و صداقت نهفته در قطرات خون  قلم درهم آميخته و در ياد و خاطره ايرانيان فرهنگ مدار به نام روز خبرنگار ثبت و ضبط شده است.

بي ترديد تاريخ معاصر جامعه ايراني در مهم ترين فرازهاي خود از نهضت سربلند و تاريخ ساز مشروطه تا حركت مردمي و استقلال طلبانه ملي شدن صنعت نفت تا پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با تلاش و سعي و مجاهدت خبرنگاران، روزنامه نگاران و نويسندگان پيوند نزديك و تنگاتنگ دارد.

جامعه خبري و رسانه اي در ايران معاصر هميشه و همه جا منادي عزت، استقلال و آزادي اين كشور بوده است و با همه ناملايمات و فشارها، هیچگاه قافیه را نباخته و آرمان خواهانه پاي منافع ملي مردم خود ايستاده است.

هفدهم مرداد امسال يك قرن تلاش صادقانه و مجدانه اصحاب قلم و رسانه را در كشور ما يادآوري مي كند. 

 حزب اعتماد ملي شاخه استان خوزستان ضمن بزرگداشت تلاش هاي جامعه خبري در این استان مهم و استرتژایک كه در شرايطي سخت و با کمبودهای فراوان رسالت خطیر حرفه اي خود را به بهترين نحو ممكن انجام مي دهند، آرزومند است در سايه رويكرد جديد دولت تدبير و اميد و حماسه مردم آگاه ايران در ٢٤ خرداد و پیامدهای شیرین توافق عزتمندانه هسته اي شاهد شرايطی  متفاوت و بهتر  از گذشته براي فعاليت هاي خبري و رسانه ای  باشيم.

حزب اعتماد ملی -شاخه خوزستان - مرداد 1394
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار