اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دزفول در بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه‌های برتر را از آن خود نمودند
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اظهار گفت: بر اساس اعلام نتایج دبیرخانه بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رتبه‌های برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان معرفی شدند.

وی بیان کرد: احسان حیدری در بخش کارکنان و در رشته نقد کتاب، رتبه سوم کشوری را به دست آورد. همچنین، فاطمه سخاوت‌ منش در رشته سیره معصومین (ع) از دانشکده علوم پزشکی دزفول رتبه دوم کشور را از آن خود کرد. بر اساس اعلام دبیرخانه رسول بازدارگندمی موفق شد در بخش کارکنان و در رشته مداحی و رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص بدهد که البته همزمان و با برگزاری مسابقات شفاهی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران باید مجدداً به رقابت با دیگر شرکت‌کنندگان این رشته بپردازد.

سهرابی گفت: مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی شامل دانشجویان، اساتید و کارمندان از جمعه ششم شهریور ماه آغاز می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با 16 نماینده در این جشنواره قرآنی کشوری که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار