اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
مهندس کرمی نژاد شهردار دزفول:
شوشان: مهندس کرمی نژاد شهردار دزفول ضمن بیان اینکه در سال جاری 124 میلیارد تومان اعتبار این شهرداری می باشدگفت: با بودجه فوق 33 پروژه اصلی و چندین پروژه دیگر را طراحی کرده ایم.
مهندس کرمی نژاد شهردار دزفول ضمن بیان اینکه در سال جاری 124 میلیارد تومان اعتبار این شهرداری می باشدگفت: بودجه سال جاری شهرداری دزفول رقمی بالغ بر 124 میلیارد تومان است که از این رقم 33 پروژه اصلی و چندین پروژه دیگر را طراحی کرده ایم و خوشبختانه تمامی پروژه ها فعال و به صورت منسجم در حال کار می باشند که بخشی از این پروژه ها در هفته دولت و بخش عمده ای را تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهیم رساند.
وی ادامه داد: عمده پروژه هایی که انشاء الله در دهه فجر به بهره برداری خواهیم رساند شامل می شوند از جاده سازی، جاده های کمربندی و پارک و ... که می تواند به رفع مشکل ترافیک و همچنین توسعه فضای سبز کمک نماید.
شهردار دزفول بیان داشت: خوشبختانه پروژه هایی همچون کمربندی غرب با 6 کیلومتر وسعت که به موازات جاده اندیمشک است و پل پنجم را به جاده اندیمشک وصل می کند رو به اتمام است، همچنین جاده کمربندی ملاصدرا به وسعت 2 کیلومتر که به موازات پارک دولت است و کمک به حل معضل ترافیک می کند در حال اتمام است، کمربندی شرق از شهرک شهید مدرس به موازات 45 متری فتح المبین به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی رسیده و با اتمام آن به مرحله آسفالت می رسیم، تقاطع غیر هم سطح فتح المبین که شامل یک پل و زیر گذر می شود به سرعت در حل انجام است و ستونها نصب و در حال نصب عرشه هستیم و زیرگذر هم از هفته آینده شروع به کار می شود.
کرمی نژاد تصریح کرد: جدای از پروژه هایی که در زمینه راه و جاده در دستور کار داریم پارک 8 هکتاری جنب بیمارستان بزرگ دزفول را در هفته دولت به بهره برداری خواهیم رساند، همچنین پارکی را در منطقه زیباشهر و پارکی به وسعت 6 هکتار در کوی اندیشه در حال آماده شدن می باشد.
وی گفت: یکی دیگر از اقدامات مد نظر ما روکش آسفالت خیابان هایی است که با مشکل روبه رو هستند و انشاء الله متراژ خوبی را در این زمینه در دستور کار داریم.
شهردار دزفول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه علیرغم محدودیت اعتبارات حتی یک روز حقوق عقب افتاده به پرسنل 1600 نفری خود ندارند گفت: مهمترین و عمده ترین مشکل شهرداری دزفول کمبود اعتبارات است و با توجه به اینکه بخش عظیمی از درآمد شهرداری ها به فروش پروانه مربوط می شد، اکنون این موضوع هم به حداقل ترین زمان خود رسیده است و رکود ما را بیشتر کرده است و به شدت درآمدها کاهش یافته است و از طرفی هم کمک دولتی نداریم، اما علیرغم تمامی این مشکلات و با وجود اینکه 1600 نیرو در شهرداری در قسمت های مختلف مشغول کار هستند، حتی یک روز حقوق عقب افتاده نداریم.
وی ادامه داد: ما معتقدیم باید از نیروی انسانی در مکان خود به نحو احسنت استفاده شود و از این رو به دنبال نیروی مازاد در شهرداری نمی گردیم و همه پرسنل ما به خوبی می دانند که باید برای افزایش درآمدها فعالیت کنند و نگذارند کاری روی زمین بماند و خوشبختانه این روحیه در پرسنل وجود دارد و پیشرفت در شهر هر روز ملموس تر از روز قبل است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار