شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرداری اهواز در روز شنبه مورخ 28/6/94 ریاست دانشگاه شهرداری اهواز به همراه جمعی از مسئولین ، به دیدار خانواده غواص شهید منوچهر تنگسیری رفتند. در این دیدار ریاست دانشگاه اظهار افتخار نمود و گفت آفرین بر تشیع که چنین فرزندانی دارند، آفرین بر تشیع که حرف مولایشان را عملی کردند . چرا که مولا علی (ع) می فرمایند خدایا در بستر مرگ جان مرا نگیر بلکه در میدان جنگ مرا به شهادت برسان.
باید آفرین گفت به تشیع چه خوب الگو برداری می کنند و چه خوب الگوهایی دارند . الگوهای تشیع حضرت آقا ابالفضل(ع)، آقا امام حسین(ع)و آقا حضرت علی (ع) هستند.  شهدای غواص ما بسیار شبیه قضیه شهادت آقا ابالفضل(ع) هستتند. چرا که ایشان نیز در کنار آب با لب تشنه و بدون دست شهید شدند. شهدای غواص نیز دست بسته به شهادت رسیدند.

ایشان افزودند آفرین بر شهدا که تاریخ و کربلا را دوباره تکرار می کنند و آفرین بر مادران شهید که ام البنینان ایران و سرزمین اسلام هستند .من افتخار می کنم تا همچون مادرانی و همچون پدرانی در سرزمین ایران هست این کشور سربلند خواهد بود.

چه خوب است که تاریخ کربلا دوباره تکرار شد. اسلام ما داشت اسلام اموی میشد .آقا امام حسین (ع) با ریختن خون خودش ثابت کرد که اسلام حقیقی همان اسلام محمدی است و هر کشته شدنی شکست نیست بلکه پیروزیست.

شهدای ما آمدند و اسلام را طور دیگری معرفی کردند آنها اسلام ناب را معرفی کردند و پیام آنها این بود که اسلام بعثی و وهابی در دل جهانیان جایگاهی ندارد. .آنها با ریختن خون خودشان نشان دادند که اسلام ناب محمدی و اسلام حقیقی اسلام تشیع است .

بنده افتخار می کنم و تبریک می گویم به خانواده ای که سرداری این چنین دلیر را تربیت کردند که امروز سند افتخار خوزستان و سرزمین ایران است. مطمئنا این شخصیت شهید الگویی خواهد شد برای آینده ما و تاریخ مجددا تکرار خواهد شد.
تجلیل مسئولان دانشگاه شهرداری اهواز از خانواده غواص شهید منوچهر تنگسیری

تجلیل مسئولان دانشگاه شهرداری اهواز از خانواده غواص شهید منوچهر تنگسیری

تجلیل مسئولان دانشگاه شهرداری اهواز از خانواده غواص شهید منوچهر تنگسیری
منبع:شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار