اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
 50 طلبه حوزه های علمیه خوزستان در دومین و آخرین روز از سومین همایش بین المللی ولایت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و 25 شخصیت علمی از هشت کشور جهان روز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز به لباس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش ایرنا مدیر حوزه های علمیه خوزستان روز جمعه در حاشیه آیین پایانی همایش بین المللی ولایت اظهار کرد: در دهه ولایت 170 نفر از طلاب خوزستانی در دیگر مناطق استان به لباس روحانیت شدند.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور افزود: این طلبه ها از حوزه های علمیه امام خمینی(ره)، آل طیب، فاطمیون، سفیران امیدیه، امیرمؤمنان(ع)، مدرسه علمیه هفتکل، با سپری کردن دوره های آموزشی و دینی ملبس به لباس روحانیت شدند.

برای همایش بین المللی ولایت در اهواز، 160مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که در آیین پایانی آن از برگزیدگان تقدیر شد.
در این آیین عبدالامیر منصوری از عتبه حرم امام حسین(ع) خطبه پیامبر اکرم(ص) در روز عید غدیر را قرائت کرد.
سپس حاج صادق آهنگران و نزار قطری همخوانی کردند.

همچنین نماینده سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، پیام تبریک وی را به مناسبت عید غدیر قرائت کرد.

همچنین امروز به مناسبت عید غدیر 17هزار وعده غذایی بین مردم اهواز توزیع شد.

از این تعداد غذا که پخت آنها از پنجشنبه شب در کوی مدنیان اهواز آغاز شد و بامداد جمعه به پایان رسید، سه هزار وعده غذایی بین محرومان، نیازمندان و بیمارستان ها و نیز افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار