اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش پایگاه خبری شوشان،جلسه شورای عالی سیاست گذاری به ریاست دکتر محمد کیانوش راد در اهواز برگزار شد . 

این نشست  با حضور بیست و چهار حزب و تشکل سیاسی اصلاح طلب تشکیل شد و دکتر محمد کیانوش راد طی سخنانی گفت :  خوشبختانه جلسه  شورای هناهنگی گروه های اصلاح تشکیل شد و هیت ریسه دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب انتخاب گردید و دور جدیدی از فعالیت های اصلاح طلبان را در استان شاهد خواهیم بود . 

در این نشست با اکثریت آرا سید جابر موسوی بعنوان ریس  شورای هماهنگی انتخاب گردید . 

همچنین احزاب و تشکل های انجمن اسلامی معلمان ،  حزب کار ،کارگزان سازندگی ، مجمع اصلاح طلبان عرب ،  اعتماد ملی ، سازمان دانش آموختگان ، انجمن مهندسین ، بعنوان هیت ریسه انتخاب گردیدند .

کیانوش راد نماینده اهواز در مجلس ششم  اظهار داشت : حضور هناهنگ احزاب در انتخابات امید تقویت جریان اصلاحات را در استان رقم خواهد زد . 

کیانوش راد در ادامه به نقش محوری آقای خاتمی بعنوان رهبر جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت همه اصلاح طلبان صلاحدید های آقای خاتمی را نصب العین خود خواهند کرد . 

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی سیاست گذاری در استان خوزستان  ، به نقش داوری این جمع که متشکل از افراد حقوقی و حقیقی است در انتخاب اشاره کرد . 

این شورا با شرکت بیست و شش تشکل و نوزده عضو حقیقی تشکیل گردیده است . 

در این نشست با تصویب عضویت آقایان دکتر ممویی از شهرستان آبادان و رحیم طبیشی از شهرستان خرمشهر و همچنین دکتر قمیشی ریس شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان استان خوزستان موافت کرد و به این ترتیب شورای عالی سیاست گذاری با چهل و پنج عضو مسایل مربوط به مرکز استان و شهرستان ها را  پی گیری خواهد کرد . 

لازم به ذکر است که شورای عالی  سیاست گذاری در استان ، صرفا در امر انتخابات فعال خواهد بود و شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب با ریاست سید جابر موسوی فعالیت های احزاب را هناهنک خواهد کرد . 

کیانوش راد تصریح کرد که اصلاح طلبان هر شهر در  شهرستان ها فرایند انتخاب کاندیداها را انجام خواهند داد و صرفا در صورت اختلاف میان  نیروهای اصلاح طلب ، شورای سیاست گذاری در انتخاب و معرفی و حمایت از کاندیدای اجماعی ورود خواهد نمود .

نفرات انتخاب شده عبارتند از: سیدجابر موسوی، روزبه کردونی، طاهره عیدی زاده، محمدرضا شجاعی، فرید ممبینی، جمال درویش و ابیات.

همچنین در این انتخابات، سید جابر موسوی به‌عنوان رئیس دوره‌ای این هیئت برای مدت ۶ ماه انتخاب شد.

قرار است که هر ۶ ماه، یک‌بار این انتخابات برگزار شود.


این جلسه با ذکر صلوات پس از تصویب چند مصوبه خاتمه یافت 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حمید رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
comment
0
1
comment همیشه پای یک کیانوش درمیان است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
comment
0
0
comment با دعای خیر برای اصلاح طلبان استان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار