شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
در شورای فرعی مبارزه با موادمخدر رامهرمز مطرح شد:
شاهین خلیلی معاون فرماندار رامهرمز اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر و پدیده اعتیاد نیازمند یک همت جمعی است و در این بین اجرای برنامه‌های خودجوش و مردمی از مسائل مهمی است که در کنترل پدیده اعتیاد و کاهش اثرات آن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر، معاون فرماندار رامهرمز شاهین خلیلی مبارزه با مواد مخدر را امری مقطعی ندانسته و خواستار مداومت در این امر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامهرمز، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر به ریاست معاون فرماندار و به منظور پیگیری مصوبات جلسه گذشته و دریافت گزارش کار از دستگاه های مسئول در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر و پدیده اعتیاد نیازمند یک همت جمعی است و در این بین اجرای برنامه‌های خودجوش و مردمی از مسائل مهمی است که در کنترل پدیده اعتیاد و کاهش اثرات آن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد. 

شاهین خلیلی افزود: در زمینه برطرف کردن موانعی که بر سر راه مبارزه با خرده فروشان و معتادان وجود دارد حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم اما جهت مثمر ثمر بودن این تلاش ها و اقدامات باید آگاهی های لازم به خانواده ها نیز داده شود که این امر با تبلیغات و فرهنگ سازی محقق خواهد شد.

شایان ذکر است که در این جلسه گزارشی از مسولان سازمان ها در زمینه تحقق مصوبات جلسه گذشته خواسته شد.   
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار