شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
دادستان شهرستان باوی تأکید کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی با تبریک به مناسبت هفته ناجا و تقدیر از زحمات کارکنان نیروی انتظامی شهرستان باوی، اضافه کرد: تیراندازی‌های مکرر در مجالس که باعث مجروح شدن و زخمی شدن افراد و یا بعضاً وقوع قتل می‌شود، نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی بر لزوم برخورد قاطع با افرادی که در مراسم مختلف تیراندازی می‌کنند، تاکید کرد.
 به گزارش روابط عمومی دادگستری باوی، سید قادر موسوی در دیدار مشترکی که میان دادستان و قضات دادسرای باوی با فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اشخاصی که سلاح غیرمجاز نگهداری و در مراسم شادی و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند، موجب ایجاد بی‌نظمی و وحشت در بین مردم و سلب آسایش شهروندان می‌شوند و ضروری است تا برخورد قاطعی با این افراد صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی با تبریک به مناسبت هفته ناجا و تقدیر از زحمات کارکنان نیروی انتظامی شهرستان باوی، اضافه کرد: تیراندازی‌های مکرر در مجالس که باعث مجروح شدن و زخمی شدن افراد و یا بعضاً وقوع قتل می‌شود، نگرانی‌های زیادی را به وجود  آورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان باوی نیز در این نشست، تصریح کرد: نیروی انتظامی تمام توان خود را در خصوص مبارزه با این گونه جرائم در شهرستان به کار می‌بندد تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات و جرائم نباشیم.

دشت بزرگ ضمن تقدیر از دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان باوی افزود: نیروی انتظامی در راستای رفع مسائل امنیتی و انتظامی شهرستان از همکاری تمام وقت با دادگستری شهرستان باوی در تمام زمینه‌ها استقبال می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار