شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توانمند سازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه ی روابط عمومی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، نمایش آخرین دستاورد ها و توانمند سازی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی هاست.
چهارمین سمینار روابط عمومی های خوزستان آذر ماه سال حاری برگزار خواهد شد.

جمال درویش مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با ذکر این مطلب افزود: این سمینار با عنوان "تاثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی در روابط عمومی" در روزهای سوم و چهارم آذر ماه در تالار امام رضا واقع در شهرک نفت برگزار خواهد شد و در کنار آن کارگاه تخصصی مستند سازی در روابط عمومی، کارگاه تخصصی ویراستاری حرفه ای خبر و کارگاه تخصصی تشریفات کاربردی نیزبرگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان بیان داشت: آموزش اساس کار است و در دنیای نوین امروز، تاثیر و کاربرد تکنولوژی ها بر روابط عمومی ها بر کسی پوشیده نیست لذا شیوه ی استفاده درست از آن باید آموزش داده شود و از این نظر برگزاری این سمینار بسیار ضروری به نظر می رسد.

وی در ادامه گفت: به دلیل هم زمانی برگزاری این همایش با همایش طرح 550 هزار هکتاری، زمان برگزاری این همایش از 26 و 27آبان به سوم و چهارم آذر منتقل شده است. 

درویش هم چنین بیان داشت: از 20 آبان ماه جاری کارگاه هایی با عنوان "اخلاق و خبرنگاری"  برای خبرنگاران برگزار خواهد شد. 

وی در خصوص هزینه ی این سمینار و کارگاه ها گفت: هزینه ی سمینار برای عموم 300 هزار تومان و هزینه ی کارگاه 200 هزار تومان است اما با یک سوم تخفیف، برای شهرداری های شهرهای محروم، فرمانداری ها و موسسات فرهنگی از جمله دانشگاه های دولتی، آموزش و پرورش و دانشجویان هزینه ی کارگاه ها و سمینار به ترتیب 150 هزار تومان و 200 هزار تومان خواهد بود.

جمال درویش افزود: هزینه ی کلیه ی کارگاه ها و سمینار برای خبرنگاران رایگان خواهد بود. 

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها، خدمات و تجهیزات و تبلیغات حرفه ای خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توانمند سازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه ی  روابط عمومی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، نمایش آخرین دستاورد ها و توانمند سازی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی هاست.

وی همچنین اضافه کرد: مخاطبان این سمینار مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها و ادارات دولتی و مدیران و کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و بازرگانی، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی و علاقمندان به حوزه ی روابط عمومی و خبر رسانی و بازاریابی هستند.
دوریش در خصوص اثربخشی این دوره از سمینارها اذعان داشت: اگر این سمینار همسو و هم جهت با جشنواره روابط عمومی ها برگزار شود، قطعا اثر بخشی این سمینارها مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: در آموزش در سطح عمومی اثربخشی ها به مرور زمان خود را نشان خواهند داد و اگر همه ی حضار سمینار بهره ی صد در صد نبرند، درصدی از آن ها بهره ی صد در صد خواهند برد.
درویش در خصوص اساتید مدرس در این دوره از سمینار و کارگاه ها گفت: اساتید کارگاه و سمینار دکتر وحید عقیلی رییس دانشکده ی علوم ارتباطات و خبر دانشگاه آزاد(استا سمینار)، دکتر علی یاری مدرس دانشگاه شهید چمران(استاد کارگاه ویراستاری حرفه ای خبر) و دکتر بیدار مغز ( استاد کارگاه تشریفات کابردی) خواهند بود.

وی در پایان اعلام داشت: امکان ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت arman-khz.ir برای علاقمندان میسر خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار