اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
هیج آماری مبنی بر فوت مراجعه کنندگان به بیمارستان های استان بر اثر مشکل تنفسی ناشی از باران، گزارش نشده است
تعداد ٥٠ نفر از مراجعه کنندگان به بیمارستان هاي خوزستان به دلیل مشکل حاد تنفسی بستری شدند

دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز گفت: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و بارش باران و نزول رحمت الهی، تمام دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت هاي درمان و بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و ساير دانشگاه ها و دانشكده هاي علوم پزشكي استان و زيرمجموعه هاي مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، بیمارستان هاي تابعه و تمام تیم های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به مردم عزیز استان بوده و هستند.


نظری در خصوص آمار مراجعه کنندگان با مشکل تنفسی پس از بارش باران شب گذشته در استان خوزستان گفت: در مجموع تعداد ٣٠٩٠ نفر با مشکل تنفسی ناشی از بارش باران به بیمارستان‌های استان مراجعه كرده اند که از این تعداد ٢٩٩٢ نفر به صورت سرپایی و ١٣٠ نفر تحت درمان بيشتر قرار گرفته كه آنها نيز خوشبختانه با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: تعداد ٥٠ نفر از مراجعه کنندگان به بیمارستان هاي خوزستان به دلیل مشکل حاد تنفسی بستری شدند که از این تعداد ٧ نفر در بخش ICU، تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

نظری ضمن تاکید بر پرهیز از مواجهه با باران، بستن درب ها و پنجره ها و به موقع مصرف کردن داروها در بیماران مبتلا به بیماریهای تنفسی، گفت: خوشبختانه تاکنون هیج آماری مبنی بر فوت مراجعه کنندگان به بیمارستان های استان بر اثر مشکل تنفسی ناشی از باران، گزارش نشده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
comment
0
2
comment به جای این حرفها اصل و ریشه معضل را برطرف کنید اخه این درسته که مسئولان بجای حل مسئله همه چیز را در دامن مردم مظلوم خوزستان میگذارند و از انجام وظایف خود شانه خالی میکنند؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار