اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
زنگ استانی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، یکشنبه همزمان در مدارس خوزستان نواخته شد.
زنگ استانی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، یکشنبه همزمان در مدارس خوزستان نواخته شد.

 مدیرکل نهاد کتابخانه های خوزستان یکشنبه در آیین نمادین زنگ استانی هفته کتاب و کتابخوانی در هنرستان شهدای کوت عبداله شهرستان کارون بیان کرد: به دلیل اهمیت امر کتاب و کتابخوانی در حوزه فرهنگی آغاز هفته کتاب با آموزش و پرورش و در مدارس آغاز شد.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر افزود: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را باید از قشر دانش آموز آغاز کرد و برای ارتقای سطح مطالعه در جامعه فرهنگ مطالعه باید از دوران کودکی و نوجوانی ترویج داد.

وی با اشاره به اینکه امروز با آغاز هفته کتاب، کتابخانه ها در سراسر خوزستان عضویت رایگان می پذیرند گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با استفاده از شبکه مجازی، تجلیل از کتابداران و فعالان عرصه کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های هفته کتاب است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز اظهار کرد: کتابخوانی مقدمه اندیشه و تفکر است و اگر جامعه ای دانا باشد بسیاری از مشکلات آن کاهش می یابد؛ بسیاری از ناکامی ها به دلیل خوب فکر نکردن است.

مهدی رفیعی افزود: جامعه ای که مطالعه نمی کند موفق نیست؛ برای مقابله با تهاجم های فرهنگی در جامعه باید خوب فکر کرد و جامعه را از هجمه های فرهنگی حفظ کرد.
وی گفت: هر کدام از دانش آموزان می توانند سفیر دانایی باشند و اطلاعات و معلومات خود را با مطالعه و کتابخوانی افزایش دهند.

منبع:ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار