اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹


به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان از نویسندگان و مولفین در باغملک تجلیل و قدر دانی شد . 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی باغملک ؛ مراسم تجلیل از این نویسندگان طی برنامه ای پیشنهادی از سوی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و با همکاری امور کتابخانه های عمومی شهرستان همزمان با هفته کتاب مطرح شده که به لطف خداوند این مهم امروز صورت گرفت واز این فعلان فرهنگی تجلیل شد . 

زنگنه گفت: دراین آیین که امام جمعه موقت شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کتابخانه های عمومی و مسولین ادارات شهرستان باغملک حضور داشتند از نویسندگان و ناشران کردستانی به عنوان برگزیده های حوزه نشر مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود : در این مراسم از جعفر بیژنی نویسنده کتب حکومتگران لر و آیین دادرسی کار ، عبدالحسین منگشتی نویسنده کتاب سفیران کربلا ، محمد رضا قیصریان نویسنده کتب پژوهشی بر فرهنگ و زبان باغملک با تکیه بر گویش لری و نصرالله راهنمایی زاده نویسنده کتب یک نمونه از هزار نمونه و گام به گام به نشانه ها نویسنگانی هستند که در سال های 93 و 94 اقدام به نوشتن و چاپ کتاب کردند تجلیل شد. 

زنگنه در پایان گفت : مراسم تجلیل ازکلیه نویسندگان شهرستان طی برنامه ویژه در سال جاری برگزار خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار