اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات حال حاضر کانون در استان خوزستان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شنبدی صبح امروز در نشست جمعی از کارکنان ستادی و مسئولان مراکز کانون خوزستان در اهواز که با حضور محمود سلیمانی کاریزمه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون در سفر خود به استان خوزستان از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز بازدید خواهد کرد.

وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون این استان پرداخت و کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات حال حاضر کانون در استان خوزستان معرفی کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطر نشان کرد: از تیرماه سال جاری تاکنون در قالب این همکاری‌ها دو کتابخانه سیار در اهواز و یک مرکز ثابت در اندیمشک افتتاح شده و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی بسیاری توسط کارکنان کانون در مراکز برای کودکان و نوجوانان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست همچنین محمود سلیمانی کاریزمه، به پرسش‌های همکاران شرکت‌کننده پاسخ داد و از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 و مجتمع اهواز دیدن کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار