اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۸۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
جنجال بر سر انتصاب رییس آموزش و پرورش شوش
راضی نوری همچنین گفت: وقتی که با وزیر صحبت کردم در پاسخ به من گفت : « این خط قرمز است کنار بکشید ».نماینده ی مردم شوش همچنین سالن را ترک کرد و بدون اجازه ی مسئولین حکم را با خود برد .

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان طی حکمی مجتبی دیناروند را به سمت ریاست آموزش و پرورش شهرستان شوش منصوب کرد.
در حکم محمد تقی زاده آمده است: نظر به تجربه ،تعهد و علاقمندی جنابعالی، شما را به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش منصوب می نمایم .امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنودهای مقام معظم رهبری و سیاست های رئیس جمهور محترم و با جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر بویژه کارشناسان ، مدیران و صاحب نظران عرصه ی تعلیم و تربیت و نیز مسئولین استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید بوده و عملکرد شما مرضی خداوند و زینت بخش این اداره ی کل باشد .

همچنین در حکم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برالتزام به اصول راستگویی ، اعتدال گرایی و تقویت روحیه ی امید و پویایی ، ارتقای جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحولات و توسعه ی منطقه و استان ،استفاده از نیروهای مجرب و توانمند و بهبود مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش ،توسعه ی مشارکت مردم و فرهنگیان به منظور رشد و تعالی هرچه بیشتر آموزش و پرورش فرزندان میهن اسلامی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی آموزش و پرورش در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز بویژه سند تحول بنیادین و تقویت روحیه ی تفکر و نوآوری تاکید شده است .

در عین حال تعامل موثر و اثر بخش مسئولین و نهادهای دولتی در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش و پرورش ، ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در همه ی ابعاد برای نیل به اهداف تهذیب ، تحصیل وورزش ، تقویت روحیه ی ایثارگری ، توسعه تفکر راهبردی و آینده نگردر آموزش و پرورش همچنین اعتلای شان و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه ی مستمر شایستگی های علمی ، تربیتی و حرفه ای آنان از موارد مطرح شده در این حکم انتصاب است .

مراسم معارفه ریاست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش چهارشنبه 9اذر ماه با حضور مسوولین استانی و شهرستان شوش و جمعی از فرهنگیان این شهر در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش برگزار شد. مجتبی دیناروند دارای 18 سال سابقه آموزشی است و مدیریت گروه های آموزشی استان خوزستان را نیز در رزومه ی کاری خود دارد .
 
در حاشیه ی انتصاب مدیر آموزش و پرورش شوش :

* مراسم تودیع و معارفه ی مدیر جدید اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش با اعتراض شدید سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

* فریبرز کریمی که چندماهی به عنوان سرپرست سکان رهبری اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش را بر عهده داشت به عنوان اولین سخنران این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری فرهنگیان در مدتی که مسئولیت به عهده ی ایشان بود ، عنوان کرد : در مدتی که در خدمت فرهنگیان عزیز بودم چه به عنوان معاونت آموزشی و چه به عنوان معاونت مالی اداری و چه در این مدت کوتاه که به عنوان سرپرست اداره بودم ؛ همیشه تمایلی نداشتم که به کار اداری ورود کنم و آرزو داشتم که در همان مدارس به تدریس بپردازم تا بهتر و بیشتر خدمت به جامعه داشته باشم .

* فریبرز کریمی در پایان سخنان خود از فرهنگیان حلالیت طلبید و تصریح کرد : اگه با هر کدام از شما حرفی زدم که باعث رنجش شما شد و یا نتوانستم دستور العمل و یا بخشنامه ای را به طور کامل پیاده کنم و یا به استناد وعده هایی که از استان می شنیدم به شما قول هایی دادم که نتوانستم به آنها عمل کنم از شما حلالیت طلبیده و برای همه آرزوی سعادت و سربلند ی دارم.

* نماینده ی مردم شوش در مجلس شورای در این جلسه گفت: : در هفته ی بسیج ، دراجماع بسیجیان همین مجتبی دیناروند به دفتر من آمد که به ایشان گفتم « برای من عزیزی ، خیلی هم عزیزی ولی بگذار همه چیز مسکوت بماند ، اما اصرار می کند ، شما چکار دارید آقای دیناروند ؟ با احترام به تمام مسئولین و فرهنگیانی که در این جلسه شرف حضور دارند من این حکم را قابل قبول نمی دانم و این حکم را جلوی چشم شما پاره می کنم و این را وظیفه ی خود می دانم .

* راضی نوری همچنین گفت: وقتی که با وزیر صحبت کردم در پاسخ به من گفت : « این خط قرمز است کنار بکشید ».نماینده ی مردم شوش همچنین سالن را ترک کرد و بدون اجازه ی مسئولین حکم را با خود برد .

*مهدی رفیعی دهکردی معاونت پرورشی فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان به عنوان سومین سخنران اظهار کرد: قرار است تودیع عزیز بزرگواری را انجام دهیم به نام فریبرز کریمی مردی سخت کوش ، تلاشگر و ولایتمدار و با نیت خالص و معارفه ی عزیزی دیگر به نام مجتبی دیناروند را انجام دهیم و من بدون اینکه بخواهم تصور کنم معاون مدیر کل هستم ، به عنوان یک معلم با شما سخن می گویم.

* معاون پرورشی ، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: انتخاب یک نفر به عنوان رئیس آموزش و پرورش به موجب قانون و نه به موجب عرف ، حق مسلم مدیر کل آموزش و پرورش است و به موجب همین حق ، پاسخ گویی هم مترتب هست و نمایندگان شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی طبق قانون حق دارند قانون گذاری کنند و حق دارند نظارت بکنند به اجرای قانون و این اجرای قانون خدایی نکرده به عنوان مداخله اگر باشد نابسامانی است و من متأثر هستم که امروز نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی که خدا قوت هم به ایشان می گویم و امیدوارم که ایشان در گفته های خود بازنگری داشته باشد ، این ادبیات را به کار ببرد  و به زور حکمی را از روی میز بردارد و با خود ببرد ، این در شأن ما فرهنگیان نیست هر چند که مخالف باشد یا موافق ، اما امروز بنده به نیابت از مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان حامل سلام  ایشان خدمت شما هستم و مأمور به ابلاغ اجرای حکم و از این فرصت استفاده می کنم و خواهشمندم  که نگذاریم جمع ما درگیر حواشی شود.
* رفیعی بعد از تشریح چند نکته ی پندآموز و اخلاقی و با شعارهای فرهنگیان حاضر در سالن اجتماعات در حمایت از مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان و ریاست جدید ، مجتبی دیناروند را به عنوان رئیس جدید اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش منصوب کرد.
 * گفتنی است انتصاب مجتبی دیناروند مورد حمایت مدیرکل آموزش و پرورش و فرهنگیان خوزستان است .
 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
comment
1
7
comment متاسفم برای .... کاش در دوران ... 8 ساله به اندازه سر سوزنی ابراز نگرانی می کردی همین سکوت شما و امثال شما باعث به وجود آمدن زنجانی، ضراب و غارت 800 میلیارد پول نفت شد تاریخ درباره شما قضاوت خواهد کرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
comment
2
4
comment سلام بردر یاخواهر ناشناس یعنی در 2تا3سال همه چیز گل و بلبل است که دست از یک سری حرفهای تکراری دست بر نمی داریدیعنی الان هم وظیفه شناس و مسئول و پاسخگو هستند و دیگر مثل بابک زنجانی درست نمی شود بیایید کمی هم وضع موجود را تحلیل کنیک که چه باید بکنیم تا مردم استان کمی آرامش داشته باشند.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
comment
comment بزرگوار آیا از وظایف یک نماینده مجلس هست که این برخورد زننده را داشته باشد مگر مدیر کل یک استان می بایست با نظر نماینده افراد را منصوب کند آیا این اصولگراییست چرا در زمان دولت قبل هیچ کدام از این نمایندگان به انتصابات اعتراض نمی نمود دوست گرامی در شان یک نماینده نیست که مدیری را که دستگاههای نظارتی تایید کرده اند اینگونه مورد حمله قرار دهد ما به عملکرد افراد می بایست توجه کنیم به قول امام خمینی(ره) ملاک حال حاضر افراد است به فرض اینکه ایشان در گذشته مورد خاصی داشته آیا آقای ... خود در زندگی هیچگاه مرتکب خطا نشده است آقایان شما کت را رها کرده اید و دکمه را چسبیده اید
comment
یک معلم از شوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment واقعا چرا باید کسی که درانتخابات سال 88 بعنوان مسوب ستاد میرحسین موسوی بوده سکان آموزش و پرورش شوش را بگیرد؟؟؟؟؟؟ چرا؟!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment انتخابات نزديك است . جواب برخي نمايندگان فعلي مجلس را در انتخابات اسفند ماه امسال به صورت قانوني با حضور در پاي صندوق هاي راي خواهيم داد .
لطفاً چاپ كنيد
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment اين كار نماينده قانون شكني محض است و در كاري مداخله كرده كه در حيطه وظيفه ايشان نيست و مدير كل محترمو جناب استاندار بايد اين موضوع را مستند سازي نموده در كمسيون اصل نود موضوع تخلف نماينده را گزارش دهند تا مورد بررسي قرار گيرد همچنين موضوع بايد به هيئت دولت گزارش گردد تا از طريق معاونت پارلماني رسيدگي گردد
و البته ما بعنوان شهروندان خوزستان حتما اين موضوع را به مقامات كشوري اطلاع و در جرايد اطلاع رساني مي نماييم چنانچه مسئولين در اين حوزه قصور نمايند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment شما لطفا علت این عمل نماینده محترم رابررسی بفرمایید
مبحث فتنه88 در پیش است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار