اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: خدمات بهداشتي و درمانی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان به صورت شبانه روزی به زائرين حسيني ارائه می‌شود و تا بازگشت آخرین زائر از کربلا ادامه خواهد داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خدمات بهداشتي و درمانی فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه روزی به زائرین حسینی ارائه می‌شود و تا بازگشت آخرین نفر از زائران از کربلا این خدمات رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

میرخشتی در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی در اصل در مقوله پیش بیمارستانی، فعالیت می‌کند اما در بحث خدمات رسانی به زائران حسینی نیز خدماتی را در مرز‌ها ارائه می‌دهد.

وی افزود: خدمات درمانی ارائه شده از سوی فوریت‌های پزشکی استان خوزستان شامل ارائه خدمات پزشکی، پرستاري، تحویل دارو، خدمت رسانی اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و موتور آمبولانس است كه به صورت ۲۴ ساعته در مرز چذابه مستقر و در حال خدمتگزاري هستند.

میرخشتی با اشاره به حضور حداقل یک پزشک در هر شیفت گفت: 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر شده اند و در صورتی که به تعداد زائران افزوده شود، قطعا" با توجه به نیاز، امکانات را نیز افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: خدمات بهداشتی فوریت‌های پزشکی استان نیز شامل بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها است.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
اهواز تصریح کرد: در مرز شلمچه نیز تيم مرکز فوریت های پزشكي دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور فعال دارند و خدمات در آن مرز هم به صورت ۲۴ ساعته ارائه
می‌شود.

میرخشتی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا بعد از اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و بازگشت تمام زائرین حسینی در حال خدمات رسانی در بخش‌های درمانی و بهداشتی به صورت شبانه روزی در پایانه مرزی چذابه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار