شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان خبر داد
از هرگونه همراهی و کمک به توسعه استان خوزستان به ویژه افزایش مراودات تجاری در داخل و خارج استان و کشور دریغ خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در آینده تکلیف وضعیت نابسامان این بازارچه را مشخص کنیم. شهرداری بستان نه برنامه و نه هدفی مشخصی برای حل مشکلات این بازارچه دارد.
 رضا قیصی‌پور صبح امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات مرز رسمی چزابه در محل اتاق اهواز با تاکید بر اینکه مدیریت بازارچه چزابه باید از شهرداری بستان گرفته شود، اظهار کرد: دولت مجموعا 30 میلیارد تومان در توسعه زیرساخت‌ها و امکانات این مرز رسمی هزینه کرده که قطعا این داشته در آینده افزایش خواهد یافت، اما آنچه که شهرداری بستان در بازارچه مهیا کرده در شان و منزلت آن مکان نیست و نخواهد بود.

وی با تائید وضعیت نامناسب مدیریت بازارچه چزابه گفت: شهرداری بستان نه برنامه و نه هدفی مشخصی برای حل مشکلات این بازارچه دارد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان، خواستار تعیین جایگزین شهرداری بستان برای مدیریت بازارچه چزابه شد و افزود: شهرداری بستان به اندازه چندصدم از درآمدهای حاصله از بازارچه را در این مکان برای مهیا کردن امکانات هزینه نمی‌کند و این امر حجم نارضایتی را روز به روز بیشتر کرده است.

قیصی‌پور با بیان اینکه ساماندهی بازارچه چزابه و واگذاری مدیریت آن به دستگاهی توانمند لازم و ضروری است، تصریح کرد: از هرگونه همراهی و کمک به توسعه استان خوزستان به ویژه افزایش مراودات تجاری در داخل و خارج استان و کشور دریغ خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در آینده تکلیف وضعیت نابسامان این بازارچه را مشخص کنیم.
منبع:فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار