شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
این آزادراه یکی از محورهای پرتردد و ورودی استان می‌باشد که با راه‌اندازی این پایگاه سرعت خدمت رسانی و کمک به مصدومان جاده‌ای سرعت بیشتری خواهد گرفت

به گزارش وب دا خوزستان، میلاد بهاروند مسئول مرکز مدیریت و حوادث فوریتهای پزشکی اندیمشک اظهار داشت: در بازدید معاون مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از آزاد راه پل زال به اندیمشک با راه‌اندازی پایگاه فوریت‌های پزشکی در این مسیر پر تردد موافقت شد.

وی افزود: این پایگاه دارای شش نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس است و در  ایام دهه فجر توسط مسئولان استانی افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک با اشاره به این که این پایگاه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به هموطنان می‌باشد، تصریح کرد:  این آزاد راه یکی از محورهای پرتردد و ورودی استان می‌باشد که با راه‌اندازی این پایگاه سرعت خدمت رسانی و کمک به مصدومان جاده‌ای سرعت بیشتری خواهد گرفت.

بهاروند یادآور شد: این پایگاه به پاس پاسداشت یاد و خاطره شهدای بمباران 4 آذر سال 1365 این شهرستان که طولانی‌ترین بمباران هوایی شهرها در طول هشت سال دفاع مقدس است به نام 4 آذر نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک دارای 200 کیلومتر جاده اصلی است، در ادامه گفت: در حال حاضر در این شهرستان چهار پایگاه فوریت‌های پزشکی فعال و در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: تا پیش از این آزادراه پل زال-اندیمشک فاقد پایگاه امداد جاده‌ای می‌باشد و هنگام بروز حوادث رانندگی در این مسیر از پایگاه‌های امداد جاده‌ای واقع در مسیرقدیم استفاده می‌گردد که موضوع موجب کندی خدمات رسانی به این مصدومان می‌شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار