اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
گروهی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان خوزستان با حضور در ستاد آیت الله موسوی جزایری آمده بودند ضمن اعلام بیعت دوباره با نماینده ولی فقیه در استان بر حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در روز هفتم اسفندماه سال جاری تاکید کنند.

شب گذشته همچون شب های پیش از این  ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و کاندیدای پننجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مملو از خیل عطیم عاشق و راه پویان ولایت بود. گروهی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان خوزستان با حضور در ستاد آیت الله موسوی جزایری آمده بودند ضمن اعلام بیعت دوباره با نماینده ولی فقیه در استان بر حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در روز هفتم اسفندماه سال جاری و رای بالا و درخور به آیت الله موسوی جزایری برگ زرینی دیگری در کارنامه درخشان خود در حمایت و صیانت از ولایت فقیه بردارند.


غلامعلی حیدری کارشناس ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور خود همانند سایر اقشار مختلف مردم به ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری آمده بود تا ضمن بیعت با معظم له قطره ای باشد از اقیانوس بیکران  حامیان ولایت فقیه. 

حیدری می گوید: یکی از ارکان و شاید مهم ترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه است. مردم قدرشناس استان خوزستان نیز می دانند تا پشتیبان ولایت فقیه باشند به مملکت شان آسیبی وارد نمی شود و بر همین اساس با شرکت در انتخابات خبرگان رهبری گام استوار در این مسر برخواهند داشت.

وی با اشاره به شخصیت محوری آیت االله موسوی جزایری گفت: شخصیت فراگیر و جامع الطراف آیت الله موسوی جزایری باعث هملی و همگرای در میان اقوام مختلف ایرانی در استان شده است. نماینده ولی فقیه در استان به خوبیتوانسته است با ایجاد همدلی میان همه گروه ها و طوایف موجود در استان  به خوبی نماد وحدت و برادری در استان باشد. 

سید فیاض حسینی فرزند سید عبدالله از سادات الغرابات نیز آمده بود که به نمایندگی سادات الغرابات اعلام حمایت خود را از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان به ظهور و بروز برساند.

سید فیاض حسینی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات مججلس خبرگان رهبری بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی است.مجلس خبرگان رهبری وظیفه تعیین و انتخاب رهبری را برعهده دارد و این مهم ضرورت حضور حدامثری مردم در انتخابات این مجلس را می طلبد.

این سید الغرابات می گوید: آیت الله موسوی جزایری بدون هیچ غلوی باعث ایجاد وحدت میان اقوام مختلف ایرانی در استان شده است. ایشان در میان اقوام مختلف در استان خوزستان از محبوبیت و جایگاه خاصی برخوددار است. مردم قدرشناس استان خوزستان نیز با درک و اهمیت حضور در انتخابات مجلس خبرگان به خوبی نشان خواهند داد که پیروان خوبی برای ولایت فقیه دارند و با رای بالا به نماینده ولی فقیه در استان پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی به منصحه ظهور خواهند رساند.

ضامن نور مقدم از فعالان فرهنگی واجتماعی استان خوزستان نیز  در خصوص اهمیت مجلس خبرگان رهبری می گوید: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است. این مجلس نقش مهمی در سرنوشت مردم و نظاام دارد و باید در شرایط مقتضی به تضمیم درست و سرنوشت سازی برسد.

وی در خصوص شخصیت آیت الله موسوی جزایری گفت: زحمات بی شائبه آیت الله موسوی جزایری در راستای ایجاد وفاق و همگرایی در میان همه اقوام ایرانی در استان خوزستان گام مهمی در توسعه استان خوزستان برداشته اند.ایشان از قبل از انقلاب اسلامی در مبارزات علیه رژیم شاه نقش کلیدی و هدایت گری در جهت پیروزی انقلاب اسلامی داشتند. در جنگ تحمیلی نیز همواره در کنار رزمندکان دلیر اسلام مشوق و رهنمون گر آنان بودند. بعد از جنگ نیز همچون پدری معنوی همواره مردم را در مشکلات تنها نگذاشتند و به خوبی استان خوزستان را مدیریت کردند.

حجت الاسلام محمد امین جامعی  مدرس دانشگاه نیز در این خصوص می گوید: انتخابات به ما هو انتخابات هم حق است و هم تکلیف؛ طبق فرمایشات امام راحل میزان رای ملت است. انشالله مردم بافضیلت استان خوزستان همچون سنوات گذشته با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و رای بالای خود به آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهواز بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که از دلبستگی و علقه خاص خود به ولایت فقیه ذره ای کاسته نشده است.

جامعی در خصوص شخصیت آیت الله موسوی جزایری گفت: ایشان فقیه جامع الشرایط و مجتهدی جامع الاطراف هستند. وجود پربرکت ایشان در استان خوزستان این استان را در عین کثرت اقوام به وحدتی مبارک تبدیل کرده است.

این مدرس دانشگاه می افزاید: تاسیس حوزه های علمیه متعدد در مرکز و سایر شهرستان های استان خوزستان، تاسیس دانشگاه امیرالمومنین به عنوان مرکز علمی اهل و شبکه ماهواره ای قناه الاهواز از برکات حضور ایشان در استان خوزستان است و رجا واثق دارم مردم قدرشناس و ولایتمدار استان خوزستان با رای بی بدیل خود به ایشان بار دیگر وفاداری و صلابت خود را در پاسداری از ولایت فقیه به ظهور  و بروز می رسانند.


مهندس فرامند هاشمی زاده معاون اسبق استانداری خوزستان نیز با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری گفت: انقلاب اسلامی نظامی است که تنها 45 روز پس از پیروزی اش اقدام به برگزاری رفرندام قانون اساسی می کند و در طول این 38 سال گذشته با برگزاری قریب سی انتخابات مظهر مردمسالاری دینی بوده است. 

شهردار اسبق کلانشهر اهواز گفت: مردم با حضور حداکثری در تمامی انتخابات در ادوار گذشته نشان دادند که خواهان استمرار و اقتدار نظامی هستند که خود به رهبری امام پایه گذار و بوجودآوردنده آن بودند.

هاشمی زاده بیان داشت: دشمنان اسلام در همه این سال ها سعی در ایجاد شکاف میان مسئولان و مردم را داشتند که با تدابیر رهبری انقلاب همیشه این توطئه ها خنثی شده اند و نشان دادند اینگونه فشارها خللی در اراده اهنین خود ایجاد نمی کند. 

مدیرعامل سابق سازمان قطار شهری اهواز با اشاره به شخصیت آیت الله موسوی جزایری گفت: خانواده معظم و مجلل سادات جزایری از آبا و اجداد خود اهل فضل و علم و معنویت بوده اند. آیت الله موسوی جزایری نیز از نوادگان این سلسه جلیله هستند. ایشان از استوانه های محکم و محوری در انقلاب اسلامی از قبل از پیروزی تاکنون هستند.در همه سال های از تلاش خستگی ناپذیر خود را ترویج دین مبین اسلام و اعتلای مذهب تشیع  ذره ای کوتاهی نکردند. 

هاشمی زاده بیان داشت: در سنوات گذشته از جنگ تحمیلی تاکنون آیت الله موسوی جزایری همواره  در کانون و مرکز ثقل فعالیت های استان بودند. مردم ولایتمدار استان خوزستان به پاس قدردانی و تقدیر از زحمات ایشان با رای شایسته گام بلندی در راستای حراست از نظام ولایی جمهوری اسلامی برخواهند داشت.

دکتر شهرام لک رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اعلام حمایت جامعه دانشگاهی استان از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز گفت:  مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی از مجالس مهم و سرنوشت است و مردم استان خوزستان همانند مردم دیگر استان های میهن پهناور اسلامی مان با مشارکت حداکثری خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، خواب های شوم دشمنان برای اعمال نفوذ در مجلس  خبرگان رهبری را خنثی خواهند کرد.

ریس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: آیت الله موسوی جزایری یک فرهیخته و فقیه مجتهد و مجاهد نستوه هستند که وجود ایشان منشا برکات و خیرات برای استان خوزستان بوده و هستند.  مردم ولایتمدار استان خوزستان با رای شایسته به ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حراست و پاسداری از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین و مظهر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را تقویت خواهند کرد.

دکتر ناصر سودانی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آیت الله موسوی جزایری حلقه محوری در ایجاد اتحاد و همدلی میان اقوام خوزستانی هستند. آیت الله موسوی جزایری مانندی پدر معنوی و درختی پرثمر همه را زیر سایه سار پربرگ خود پرورانده و در علم و عمل ،جهد و اجتهاد مصداق بارز یم عالم دینی و مجاهدی نستوه در میان سایر علمای بلاد هستند.

جانعلی خورشیدی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز نیز با حضور خود در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری گفت: آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  تاکنون توانسته اند با درایت و مدیریت جهادی خود در ایجاد همدلی و اتحاد میان اقوام خوزستانی نقش کلیدی و بی بدیلی را ایفا کنند.

این عضو شورای شهر اهواز گفت:شخصیت آیت الله موسوی جزایری یک شخصیت فرامنطقه ای است. ایشان با تاسیس حوزه های علمیه در اقصی نقاط این استان گام بلندی در راستای ترویج و اعتلای مذهب شیعی در کشور برداشته اند.

خورشیدی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد . گفت: مردم  استان خوزستان با رای بالای خود به آیت الله  موسوی جزایری به جهانیان ثابت خواهند کرد که پشتیبان ولایت فقیه این مراث جاودان امام راحل هستند و خواهند بود.

مجید خطیب  پیشکسوت مطبوعات خوزستان نیز با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری  نیز گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، نظام جمهوری اسلامی بیش از 27 انتخابات را پشت سرگذاشته است.مردم ایران در همه این انتخابات با نادیدهانگاشتن تهدیدها و توطئه های دشمنان نظام جمهوری  اسلامی را از خطرات احتمالی بیمه کردند. 

خطیب گفت:  بیش از 35 سال در عرصه رسانه استان خوزستان حضور دارم. به جرات می توانم اذعان کنم وجود آیت الله موسوی جزایری برای استان خوزستان ار نعمات و عنایت خداوند متعال است. ایشان تواسته است با وجود انبوهی از تهدیدات دشمنان به ویژه جریان ملعون وهابیت و تکفیری مردم این استان را از آلودگی های فکری و عقیدتی مصون بردارد. 

این پیشکسوت عرصه رسانه یادآور شد: خوزستان به دلیل منابع سرشار طبیعی نفت و گاز هموار مورد طمع بیگانگان بوده است اما همواره درایت و تدابیر آیت الله موسوی جزایری و روشنگری های ایشان راه نفوذ دشمنان اسلام را به خوبی سد کرده است. 

دکتر مریم ابریشمکار عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز با حضور در ستاد آیت الله موسوی جزایری گفت: آیت الله موسوی جزایری از بدو انقلاب اسلامی تاکنون به خوبی توانسته اند نماینده شایسته و اصلحی برای امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.در همه بحران ها و تهدیدها محور آرامش و اطمینان مردم استان خوزستان بودند. همیشه در راه ترویج مذهب شیعی و مبارزه با جریان ملعون وهابیت از هیچ تلاشی فروگذار نبودند. مردم ولایتمدار استان خوزستان در روز 7 اسفند با رای به این عالم دینی و مجتهدی عادل بار دیگر قدرشناسی خود را از زحمات بی شائبه ایشان اعلام خواهند داشت.

اسماعیل احمدی فر رییس دانشگاه شهرداری اهواز نیز گفت: مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه ممتاز و بی بدیلی قرار دارد. نظارت بر استمرا صفات لازمه رهبری و تعیین وانتخاب رهبر در شرایط مقتضی از وظایف مهم نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است.

وی در خصوص شخصیت آیت الله موسوی جزایری گفت: آیت الله موسوی جزایری یک شخصیت بین المللی در جهان اسلام هستند. اگر به تاریخ گذری کنیم ایشان از بدو انقلاب اسلامی ، در دوران های سخت جنگ تحمیلی و سازندگی در کنار مردم این استان بودند.در همه این سال ها ایشان به خوبی توانسته اند مسائل مختلف این استان را مدیریت کنند و همدلی و همگرایی کم نظیری را میان همه اقوام خوزستانی برقرار کنند. 

رییس دانشگاه شهرداری  اهواز بیان داشت: مدیریت و درایت ایشان باعث شد استان خوزستان از همه بحران ها به خوبی عبور کند. به یاری خداوند این چهره ماندگار جهان اسلام و تشیع با رای بالای مردم استان بار دیگر در کسوت عضویت در مجلس خبرگان رهبری منشا خدمات و برکاتی خوب و موثری در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.

علیمراد حافظی رییس ستاد انتخاباتی دکتر همایون یوسفی که به همراه جمعی از بزرگان ایل بختیاری و اعضای ستاد انتخاباتی دکتر یوسفی به ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری آمده بود نیز گفت: آیت الله موسوی جزایری محور همدلی و اتحاد میان اقوام در استان خوزستان هستند و همه علما و نخبگان استان خوزستان باید پشت سر ایشان حرکت کنند. 

عضو سابق شورای شهر اهواز گفت: وجود آیت الله موسوی جزایری در استان خوزستان را باید بیش از گذشته قدر بدانیم. ایل بختیاری بنا دارد  پس از انتخابات 7 اسفند آیین بزرگداشتی برای این عالم جلیل قدر در استان خوزستان برگزار کند. 

حافظی بیان داشت: ایل بختیاری در استان خوزستان با رای بالای خود به آیت الله موسوی جزایری بار دیگر وفاداری و مراتب قدرشناسی خود را از زحمات این عالم و فقیه عالیقدر و مجاهدی نستوه که همواره نماینده شایسته ای برای امام راحل و مقام معظم رهبری بوده اند ؛ نشان خواهند داد. 

حجت الاسلام کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز نیز با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله موسوی جزایری گفت: ایشان عالمی جلیل القدر ومجاهدی نستوه و یار و یاور حضرت امام راحل و رهبری نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان می باشند. وجود پربرکت ایشان میاه افتخارات و مباهات این استان هستند. ایشان در کنار انجام رسالت نمایندگی ولی فقیه در استان ، پرورش طلاب علوم دینی را فراموش نکرده است. در دوران دفاع مقدس همراه با طلاب جوان خود حضوری راهگشا و روحیه بخشی در میان رزمندگان اسلام ایفا کردند. پرورش بیش از 5 هزار طلبه در استان خوزستان از برکات این عالم دینی است.

وی تصریح کرد: تاسیس دانشگاه امیرالمومنین در راستای ترویج کلام شیعی اقدام ماندگاری دیگری بود که در راستای اعتلای مذهب شیعی در استان خوزستان انجام دادند.امروز قریب 9 رشته از رشته های دانشگاهی در ارتباط با علوم دینی در این دانشگاه تدریس می شود. 

این روحانی برجسته اهوازی ادامه داد: تاسیس شبکه ماهواره ای الاهواز با هدف مقابله با سمپاشی فکری جریان وهابیت نیز را باید به عنوان یکی از اقدامات ماندگار آیت الله موسوی جزایری نامید.

حجت الاسلام سواری در پایان گفت: با توجه به تلاش های این مجاهد نستوه شایسته است مردم استان خوزستان با یک نگاه ویژه و در راستای آیه شریفه هل جزا الاحسان الا الاحسان پاداش این تلاش ها و مجاهدت های بی درسغ ایت الله موسوی جزایری را با رای بالای به ایشان در روز هفتم اسفندماه سال جاری پای صندوق های رای بدهند.

عبدالحمید گرجی مسئول کانون مقدس خانواده در استان خوزستان که زیر نظر نماینده ولی فقیه فعالیت می کند نیز وجود این کانون را از ابتکارات و باقیات الصالحات آیت الله موسوی جزایری دانست و گفت: آیت الله موسوی جزایری با تاسیس این کانون گام برزگی در راستای تحکیم بنیان خانواده در استان خوزستان برداشته اند. فعالیت این کانون گام برزگی در عدم فروپاشی بسیاری از خانواده ها در استان شده است. 

گرجی اظهار امیدواری کرد مردم استان خوزستان با رای بالای خود به این شخصیت فرهیخته و مجتهدی فعال در راستای قدرشناسی از زحمات و خدمات ایشان گام بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار