شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶

شوشان – صادقی: امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: به کشاورزان زحمت کش خدمت کنید

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی ابن جعفر (ع)بیان کرد:که آن حضرت دارای القاب وجودی زیادی من جمله صالح،عابد،امین و صادق هستند ایشان در سن 20 سالگی بعد از شهادت پدر گرامیشان به مقام امامت رسیدند که امام موسی بن جعفر(ع) به دست آخرین خلیفه عباسی هارون الرشید به شهادت رسید.

وی افزود:خلفای عباسی تحمل اینکه مردم پیرو خط آن امام همام و اهل بیت هستند نتوانستند این وضیعت را اینگونه ببینند و ایشان را به شهادت رساندند.

عبدالحسن بهبهانی پور در ادامه سخنان خود گفت: سالروز تشکیل جهاد سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی در سال 1358 به فرمان رهبرکبیر انقلاب گرامی می داریم.هدف امام خمینی(ره) از تشکیل این نهاد و دیگر نهادها حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی بوده است و این به خاطر روحیه انقلابی و جهادی که حضرت امام در روح بزرگ این مردم و انقلاب دمیدند.

امام جمعه شهرستان هندیجان:نهاد جهاد سازندگی یکی از نهادهای مردمی است که تا کنون خوش درخشیده و به مردم خدمات زیادی ارائه داده است.لذا ما تقدیر و تشکر داریم از تمام دست اندرکاران جهاد سازندگی و همچنین این نهاد متضامن راه و شیوه امام در قالب جهاد سازندگی است که ان شاءالله بتوانند خدمات بهتر و بیشتری ارائه بدهند .

وی به کشاورزان توصیه کرد باید به تولید کار فکر کنند و از سرمایه ملی حمایت کنند و همت خود را برای بهتر ارائه دادن محصول و تولید با کیفیت خود افزایش دهند و همچنین به فکر این باشند که در تابستان محصولاتی متناسب با این فصل تولید بکنند و از مسئولین می خواهیم که کشاورزان عزیز را به لحاظ مالی و خدمات تأمین کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار