شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
شهردار اهواز:
سید خلف موسوی افزود: ملت ما با حضور در پای صندوقهای رای ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید پیمان نموده و دشمنان قسم خورده نظام را مایوس نمودند.
جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با حضور سید خلف موسوی، معاونین شهردار و مدیران مناطق برگزار شد.

درابتدای این جلسه، شهردار اهواز با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : به عنوان یک خدمتگزار مردم مراتب تقدیر و سپاس خود را از ملت شریف ایران بابت خلق این حماسه ی بی بدیل و تاریخی اعلام می کنم.

سید خلف موسوی افزود: ملت ما با حضور در پای صندوقهای رای ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید پیمان نموده و دشمنان قسم خورده نظام را مایوس نمودند.

وی ضمن تشکر از کلیه ی دست اندرکاران انتخابات اعم ازهیاتهای اجرایی، نظارت و نیروهای امنیتی تصریح کرد: کارکنان شهرداری نیز با حضور درهیاتهای اجرایی و نظارت، در خلق این حماسه بی بدلیل، مشارکت ویژه ای داشتند.

شهرداراهواز در ادامه با اشاره به لزوم پاکسازی شهر از پوسترهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ی ایام نوروز هستیم ضروری است مناطق هر چه سریعتر نسبت به پاکسازی سطح شهر بویژه مکانهای عمومی ، ایستگاههای اتوبوس، پل ها و معابر از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی اقدام کنند.


سید خلف موسوی با اشاره به اعلام آمادگی انجمن رفتگران طبیعت به عنوان یک نهاد مردمی فعال محیط زیست گفت: با توجه به اینکه ازروز 15 اسفند پاکسازی عمومی در سطح استان آغاز می شود، مدیران مناطق باید با هماهنگی این تشکل و تعیین یک رابط، زمینه ی مشارکت فعال شهروندان و فرهنگسازی را در زمینه پاکسازی شهر فراهم آورند.

شهردار اهواز بار دیگر بر تسریع پاکسازی شهر اهواز از پوسترهای تبلیغاتی تاکید و اعلام کرد: درصورتیکه انتخابات اهواز به دور دوم کشیده شود، بایستی ضمن تعیین مکانهایی خاص جهت تبلیغات به کاندیداها، فضای عادلانه و به صورت مساوی در نقاط مختلف شهر اختصاص یابد و کاندیداها تبلیغات انتخاباتی خود را در این مکانها انجام دهند.


سید خلف موسوی همچنین خطاب به مدیران شهرداری اهواز گفت: کلیه ی مدیران مناطق موظف هستند تا پایان سال درآمدهای پیش بینی شده خود را محقق سازند و کلیه ی مطالبات پرسنل شامل حقوق،عیدی و پاداش پایان سال را پرداخت نمایند.

درادامه ی این جلسه معاون مالی اداری شهرداری اهواز با بیان این مطلب که اسفند ماه زمان خاصی جهت اخذ درآمدهاست، برلزوم پیگیری وایجاد انگیزه در مشتریان با توجه به ظرفیتهای متفاوت در مناطق تاکید کرد. 


همچنین فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری اهواز نیز در خصوص روز پاکسازی عمومی پیشنهاد داد می توان جهت تشویق شهروندان به صورت نمادین سواحل شرقی و غربی را پاکسازی نمود و در این زمینه روابط عمومی آماده ی هرگونه تبلیغات و فضاسازی است.
 دراین جلسه، از سوی شهردار اهواز کوروش سبزعلی به عنوان مشاور شهردار و رییس اداره پشتیبانی معرفی شد.

 موسوی اظهارامیدواری کرد با انتصاب سبزعلی صرفه جویی در هزینه ها، تمرکز بر خریدها و نظارت بر آنها و هماهنگی بر کنترل هزینه ها در اولویت کاری این اداره قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار