شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
چهارشنبه 12 اسفندماه 94، نمایندگان هیئت بورد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از گروه علوم تشریح دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بازدید نمودند
وز چهارشنبه 12 اسفندماه 94، نمایندگان هیئت بورد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از گروه علوم تشریح دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بازدید نمودند.

آقایان دکتر محمد واسعی و دکتر محمدرضا نورانی بعنوان اعضاء هیئت ممتحنه و ارزیابی رشته علوم تشریحی وزارت بهداشت در روز چهارشنبه 12/12/94 به منظور بررسی شرایط و امکانات گروه علوم تشریحی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت راه اندازی دو رشته مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی در مقطع دکترای تخصصی، از این گروه و دیگر بخش های مرتبط دانشگاه بازدید کردند.

دکتر محمود اوراضی زاده، مدیر گروه علوم تشریحی دانشکده در این بازدید که به درخواست گروه علوم تشریحی دانشکده پزشکی صورت گرفته بود، گفت: گروه علوم تشریحی با استفاده از امکانات موجود در گروه و سایر امکانات دانشگاه می تواند رشته های تخصصی مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی را راه اندازی نماید. این دو رشته از رشته های تخصصی کاربردی نوین پزشکی می باشند که به لحاظ ایجاد ارتباط بین علوم پایه و علوم بالینی در امور پژوهشی و درمانی می توانند بسیار اثرگذار باشند.

وی در ادامه به ذکر تاریخچه ای از گروه علوم تشریحی پرداخت و گفت: خوشبختانه گروه علوم تشریحی دارای 3 استاد تمام، 2 دانشیار و  7 استادیار هستند که نشان دهنده وجود تیمی قوی و سرآمد از لحاظ علمی در کل دانشگاه است و به جرئت میتوان گفت یکی از بالاترین گروههای آموزشی در  ابعاد آموزش و پژوهش می باشد.

اوراضی زاده در ادامه پیشینه گروه علوم تشریح را از افتخارات دانشگاه عنوان نمود و اظهار کرد: در حال حاضر، تعداد دانشجویان دکترای تخصصی گروه 12 نفر و کارشناسی ارشد 15 نفر می باشد که این آمار، گویای فضای آموزشی قابل قبول گروه می باشد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه در پایان افزود: یکی از نقاط قوت گروه علاوه بر نیروی انسانی علمی و باتجربه، فعالیت آنها در یکی از مجهزترین آزمایشگاههای دانشگاه و مرکز تحقیقات سلولی مولکولی که در مجاورت گروه واقع شده است، می باشد.

لازم به ذکر است در این برنامه، علاوه بر بازدید از قسمتهای مختلف گروه علوم تشریحی و فضای فیزیکی آن، از آزمایشگاه مرکزی، مرکز تکثیر و نگهداری حیوانات، مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی، مرکز فن آوریهای نانودارویی و بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا نیز بازدید صورت پذیرفت.







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار