شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان با ابراز رضایت از وضعیت بازار  در نوروز گفت: بازار امسال از آرامترین بازارهای سنوات اخیر بوده است.
 
ابوالقاسم کوره چینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به رکود حاکم بر بازار نوروز سال گذشته و مشکلات عرضه و فروش در آن، قیمت کالاها و محصولات در بازار امسال خیلی مناسب بوده و بعضا برخی کالاها با کمترین سود به فروش می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه بازار نوروز امسال در مجموع خوب و از آرامش و اعتماد مردم برخوردار است، افزود: در روزهای پایانی سال به علت افزایش قیمت مرغ زنده در سراسر کشور، با افزایش قیمت مرغ مواجه شدیم اما طی روزهای اخیر و با فعالیت تمام کشتارگاه‌های استان قیمت آن حدود 1000 تومان کاهش یافت.
 
کوره چینی برگزاری نمایشگاه بهاره را در جلب اعتماد و اطمینان مردم بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: قیمت کالاها در این نمایشگاه با همکاری اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعیین شد که این مساله اطمینان مردم از واقعی بودن قیمت‌ها را به دنبال داشت به طوری که با استقبال بالای مردم از نمایشگاه بهاره مواجه شدیم.
 
وی عنوان کرد: تقاضای مردم در بازار نوروزی امسال نسبت به سال گذشته به علت کاهش نقدینگی در سنوات اخیر، افزایشی نداشته است اما به جهت وفور و فراوانی کالا در بازار سال جاری، التهابی در بازار نبود و مردم طبق نیاز خود اقدام به خرید کالا می‌کردند.
 
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان با اشاره به جلسات متعددی که به منظور تنظیم بازار نوروز استان برگزار شد، بیان کرد: مامورین و نیروهای ما حتی در ایام تعطیلات رسمی نیز از سطح بازارها بازدید می‌کردند و از تمام ظرفیت و نیروی سازمان جهت کنترل قیمت‌ها استفاده کردیم و سامانه پاسخگویی به شکایات مردم (124) نیز شکایات و اعتراضات مردم را دریافت می‌کند.

برچسب ها: بازار ، اهواز ، نوروز ، آرام
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار