اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
ایرنا نوشت: اخبار تایید نشده درفضای مجازی شایعاتی در خصوص استعفاء علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و قبول آن از سوی رئیس جمهوری درحال انتشار است.

وزیرآموزش وپرورش استعفای خود راتكذیب كرد
فانی وزیر آموزش و پرورش خبر استعفای خود را تكذیب كرد. فانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خاش اظهار داشت: خبری كه در شبكه های مجازی به نقل از اینجانب منتشر شده را تكذیب می كنم.
وزیر آموزش و پرورش امروز با ورود به شهرستان خاش بر مزار معلم ایثار و فداكار حمید رضا گنگو زهی حاضر و با قرائت فاتحه به كار بزرگ این معلم فداكار ادای احترام كرد.
دیدار با خانواده شهید حمیدرضا گنگوزهی در روستای گزو خاش از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان خاش بوده است. معلم فداكار مدرسه شهید رحیمی روستای نوكجو شهرستان خاش 15 فروردین امسال با ایثار جان خود، سه دانش آموز مدرسه را از ماندن در زیر آوار و مرگ حتمی نجات داد. 
این معلم ایثارگر هنگام وزش گردباد متوجه شد كه دیوار مجاور مدرسه كه سه دانش آموز در جوار آن قرار گرفته اند به دلیل بارش روزهای گذشته در حال فروریختن است، كه بلادرنگ اقدام به نجات دانش آموزان كرده و بعد از نجات آنان، خود گرفتار آوار شده و جان بر سر این كار گذاشت.  شهرستان خاش در 180 كیلومتری جنوب شهرستان زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار