پایگاه خبری شوشان در مطالب متعدد به بررسی موضوع انتقال بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران می پردازد و در هر قسمت مطالبی را از مخالفین و موافقین و همچنین مسئولین می آورد.

"> برخی ها به خاطر منافع شان دروغ می گویند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲

پایگاه خبری شوشان در مطالب متعدد به بررسی موضوع انتقال بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران می پردازد و در هر قسمت مطالبی را از مخالفین و موافقین و همچنین مسئولین می آورد.

 

پایگاه خبری شوشان در مطالب متعدد به بررسی موضوع انتقال بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران می پردازد و در هر قسمت مطالبی را از مخالفین و موافقین و همچنین مسئولین می آورد. دیروز مطلب یکی از مخالفین انتقال به مجتمع آورده شد و اکنون نیز اظهارات حاج محمدعلی بلک از موافقین انتقال آورده می شود

فردی که یک دروغ می گوید چندین دروغ دیگر هم باید در توجیه این دروغ بگوید. برای همین است که زمانی شایعه می کنند موش دارد و گاهی می گویند نوسان برق دارد و گاهی هم می گویند سرب دارد و مجتمع آلوده است. برخی ها واقعیت ها را به دلیل منافع شخصی نمی خواهند ببیند . دارند می بینند که اینجا هیچ مشکلی ندارد و نادیده می گیرند و فقط شایعه پراکنی می کنند.

ما که اینجا مستقریم همچنین چیزهایی که می گویند مشاهده نکردیم شاید آنهایی که هنوز پاهایشان در این مجتمع نگذاشته اند چنین چیزهایی دیده اند ! ما که چنین مواردی همچون گرده های آهن و موش های بزرگ و آلایندگی و ... مشاهده نکردیم. از روز اول با تایید سازمان محیط زیست ؛ بهداشت و ادارات ذی ربط اقدام به ساخت و ساز نمودیم و آن تاییدیه ها هم موجود است. سه سال است كه ما در اين مكان مستقر هستيم اگر بنا بود اتفاقی بیفتد و سلامت ما به خطر بیفتد باید ظرف این سه سال عمرمان تمام می شد !

شبکه فاضلابی که در این مجتمع وجود دارد در هیچ کجای استان مشاهده نمی شود. در برخی جاها کانال های فاضلاب 7 متر زیر زمین است . رییس اتحادیه که امروز به یکی از مخالفین آمدن بنکداران به مجتمع تبدیل شده در سال 85 از جمله افرادی بود که لطف کردند و توانستند این زمین ها را برای ما بگیرند و ما هم از زحمات ایشان سپاسگزاریم..

شايد تنها 10 نفر باشند كه جو را متشنج مي‌كنند مابقي افرادي هستند كه يا توان خريد زمين را نداشته و يا اصلا قصد ادامه اين كار را ندارند و مي‌خواهند در حد خرده‌فروشي باقي بمانند و لذا آن عده‌ اندك كه مخالف استقرار در مجتمع جديد بوده از اين افراد سوءاستفاده كرده و به عنوان سياهي‌‌لشكر استفاده مي‌كنند.

شما می توانید بروید آلمان. در کنار صنایع فولاد مواد غذایی می فروشند. اگر قرار بر آلایندگی بود آن ها نیز مجوز نمی دادند. در ضمن  اینجا بنکداری است و مواد غذایی  بسته بندی شده اند. ما که اینجا پنیر فله ای نمی فروشیم ، شیربرنج هم نمی فروشیم. تمام این مواد غذایی بسته بندی شده است و هیچ مشکلی به وجود نمی آید. همه این شایعات به خاطر زمین است. آن ها رفته اند زمینی گرفته اند که قیمت اش پایین آمده و اما قیمت اینجا بالا رفته است.

مطلب مرتبط : فشارهای سیاسی برای رفتن به منطقه آلوده !

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار