شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
آب از شعیبیه شوشتر فروکش و به سمت روستاهای اهواز در حال حرکت است
شوشان: خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری شوشان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به روستاهای سیل زده منطقه شعیبیه شوشتر گفت: خوشبختانه آب از این منطقه فرو کش کرده و با پیگیری های فراوان امام جمعه محترم اهواز حضرت آیت الله جزایری، فرمانداری و شهرداری شوشتر و همچنین نیروهای مردمی به خوبی مسائل امداد رسانی انجام گرفته است و همچنان امداد رسانی با قدرت و سرعت در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر مطالبات مردم در روستاهای شعیبیه شوشتر بحث تامین خسارت های وارده به زمین های کشاورزی است و دغدغه اصلی مردم در آن منطقه همین موضوع است.

خدادادی که خود در محل امداد رسانی حاضر بود به شوشان بیان داشت: متاسفانه 14 روستا از منطقه شعیبیه شوشتر متاثر از سیل هستند و جابجایی روستا صورت گرفته است، اما حرکت آب به سمت روستاهای اهواز است و 10 تیم به صورت آماده باش در اهواز وجود دارد که خود را آماده امداد رسانی به روستاهای احتمال سیل زده کردند.

وی در پایان گفت: تا زمانی که سیل به سدها و رودخانه ها نرود تیم های عملیاتی ما به صورت 24 ساعته اماده باش هستند تا بتوانند مشکلات ناشی از سیل و طغیان ها را برطرف کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار