شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
 سرپرست تیم پرسپولیس گفت:مسئول قسمت سی آی پی فرودگاه اهواز با من و سایر اعضای تیم بدرفتاری کرد. محمود خوردبین در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقات شب گذشته در فرودگاه اهواز اظهار داشت: ما وقتی به اهواز رسیدیم و متوجه ازدحام جمعیت در سالن شدیم از مسئول بخش پذیرایی ویژه خواستیم تا به سی آی پی برویم و بابت این موضوع یک میلیون تومان هم پول به حساب شان واریز کردیم تا کاروان تیم به مدت یک ساعت این بخش را در اختیار داشته باشد ولی بعد از دقایقی مسئول این بخش آمد و تقاضای پول بیشتر کرد.

وی ادامه داد: این فرد که یک خانم بود با بدرفتاری حرف می زدو نه فقط با من بلکه با سایر اعضای تیم مان هم بی ادبی می کرد و بعد از یک ربع می خواست ما را از سی آی پی بیرون کند در حالی که من برای یک ساعت پول به آنها داده بودم و کاری هم نیم کریدیم فقط بچه ها نشسته بودند و شاید نهایتا 4 تا پرتقال خوردیم.

سرپرست پرسپولیس در این ارتباط که ایا هواداران هم برای تیم مشکلی بوجود آوردند گفت: خیر! آنها تیم را تشویق می کردند و ما هم در نهایت منتظر شدیم تا با نیروی یگان امنیتی فرودگاه به اتوبوس مان رسیدیم تا از محل خارج شویم و اسکورتی هم ما را تا هتل پارس همراهی نمی کرد.
خوردبین در پایان گفت: امروز با تمام قدرت در میدان حضور پیدا می کنیم و بچه ها عزم جزمی دارند تا بازی را با برد به پایان برسانند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار