شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
 رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت:با پیگیری هیات استانی و موافقت فدراسیون كبدی، خرمشهر به عنوان میزبان رقابت های چندجانبه كبدی انتخاب شد.

امین صابری یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:رقابت های چندجانبه بین المللی كبدی با حضور كشورهای عراق و افغانستان و تیم های داخلی در خرمشهر برگزار می شود.
وی اضافه كرد:این رقابت ها از پنجم تا هفتم خردادماه به مناسبت سالروزآزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد در سالن خلیج فارس یا سالن حجاب این شهر بركزار می شود.

صابری اضافه كرد:همچنین به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر،مسابقه جام حذفی باشگاه های كشور بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه 15 هزار نفری شركت نفت و گاز اروندان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر تصریح كرد:این رقابت نهم خردادماه سال جاری در ورزشگاه اروندان برگزار شده و برای رفع مشكل تامین روشنایی و پاركنیگ ورزشگاه، 55 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند به اداره كل ورزش و جوانان تخصیص داده شد.

صابری همچنین با تشریح دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت سالروز حماسه سوم خردادماه، افزود:با پیگیری اداره كل ورزش و جوانان خوزستان، مسابقات قهرمانی كشوری بانوان در رشته كانگ فو، دهه سوم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری مسابقات ولیچر رانی جانبازان كشور در خرمشهر خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار