اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
استاندار خوزستان:ملاك ارزيابي مدير نمونه استان معرفي سه پروژه شاخص درحوزه كاري خود است
 استاندار خوزستان گفت: ملاك ارزيابي و معرفي مدير نمونه استان تعيين سه پروژه شاخص در دستگاه اجرايي خود مي باشد.

به گزارش ايرنا عبدالحسن مقتدايي عصر چهارشنبه در شوراي برنامه ريزي استان در سرسراي استانداري خوزستان اظهار كرد: در صورتي كه مدير هر دستگاه در كنار برنامه هاي روتين و هميشگي خود سه پروژه شاخص و مهم را در حوزه كاري خود براي اجرا در استان معرفي كند به عنوان مدير نمونه در شهريور ماه امسال معرفي و تجليل مي شود.

وي گفت: حساسيت در مديران استاني بايد ايجاد شود تا كارگروه هاي حساس را در حوزه كاري خود تشكيل دهند و مشكلات استان را به سرعت دنبال و پيگيري كنند. استاندار خوزستان عنوان كرد: تشكيل برخي كارگروه ها در استان به فراموشي سپرده شده اند از جمله كارگروه اشتغال و محيط زيست اين حساسيت بايد در مديران هر دستگاه براي تشكيل كارگروه وجود داشته باشد.

مقتدايي گفت: مديران استان از فرصت هايي كه توسط مسئولان استاني ايجاد مي شود نهايت استفاده را داشته باشند و به موقع استفاده كنند. وي تاكيد كرد: بايد در استان مديراني تربيت شوند كه بتوانند به درجات بالاي كشور ارتقاء يابند.

در ادامه نشست مديركل راه و شهرسازي استان گفت: بيش از سه برابر اعتباري كه براي پروژه هاي استان در سال 1394 در نظر گرفته شده بود صرف پروژه هاي استان شد. منوچهر رحماني افزود: خوزستان در بخش طول راه رتبه پنج كشور، آزاد راه رتبه هشت، بزرگراه چهار، جاده هاي فرعي رتبه شش و راه روستايي رتبه پنج كشور را كسب كرده است.

وي گفت: تخصيص اعتبار به اداره كل راه و شهرسازي استان در سال گذشته تنها 17 درصد بود اما با تلاشي كه انجام گرفت يك هزار و 300 ميليارد ريال اعتبار به چهار هزار ميليارد ريال اعتبار افزايش يافت. رحماني بيان كرد: با هم افزايي كه عيد امسال بين اداره كل راه و شهرسازي استان و برخي دستگاه ها با وجود نقدينگي بسيار كم انجام گرفت 69 درصد ميزان تلفات جاده در ايام عيد كاهش يافت.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان اظهار كرد: پروژه ساخت 500 كيلومتر جاده و 460 كيلومتر احداث ريل در استان در دست اجرا است و از شركت هاي چيني خواسته شده در ساخت آزاد راه در استان همكاري داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار