شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
دادستان حمیدیه:
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه امنیت این شهرستان را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: امنیت برقرار شده به حدی است كه فعالیت برای گروهك های معاند نظام در این شهرستان دشوار شده است.

 به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی بیرانوند اظهار كرد:در یك سال گذشته شاخص های امنیتی این شهرستان از رشد قابل قبولی برخوردار بوده و با وجود طرح های زیادی كه دشمنان نظام تدارك دیده بودند، عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی حمیدیه توانستند امنیت مطلوبی را در این شهرستان برقرار كنند.

وی با تقدیر از همه اعضای شورای تامین امنیت این شهرستان، افزود: دشمن با ترویج افكار وهابیون، سعی در نفوذ به افكار عمومی مردم بویژه جوانان دارد؛ از این رو توصیه ما به جوانان این است كه هنگام استفاده از شبكه های اجتماعی، مراقب افكار و عقاید منتشر شده در آنها باشند و بدون تامل و تعلق با این افراد همراهی نكنند تا مبادا خدای ناكرده در دام این افراد گرفتار شوند.

بیرانوند گفت: جنگل گمبوعه یكی از نقاط كوری بود كه مورد سوءاستفاده مجرمان قرار می‌گرفت ولی با راه‌اندازی پاسگاه انتظامی گمبوعه در این مكان پیش از تعطیلات نوروز، خوشبختانه هیچ اتفاق ناخوشایندی در این محل اتفاق نیفتاد و شكایتی در این خصوص واصل نشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه افزود: طبق آمار نیروی انتظامی بیش از پنج هزار خودرو در ایام نوروز به این جنگل وارد و خارج شده كه این آمار نشان از امنیت برقرار شده در این منطقه دارد. 

بیرانوند با اشاره به حادثه تروریستی فروردین پارسال گفت: عوامل این حادثه دلخراش به سرعت شناسایی و دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده آنان ادامه دارد.

بامداد 13 فروردین‌ 1394 به چادر سربازان نیروی انتظامی در جنگل گمبوعه شهرستان حمیدیه تیراندازی شد كه منجر به شهادت سه مامور نیروی انتظامی شد. بیش از 20 نفر در رابطه با این حادثه دستگیر شدند كه نخستین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان این حادثه 14 بهمن پارسال برگزار شد.

حمیدیه با حدود 60 هزار نفر جمعیت در دی سال 91 از شهرستان اهواز جدا و به شهرستانی مستقل تبدیل شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار