اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
 قائم‌ مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما از ابتدای فصل شخصیت قهرمانی را داشته و امید است که در بازی آخر لیگ برابر ذوب آهن اصفهان نیز با همان اقتدار همیشگی حاضر شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات فوتبال خوزستان بیافزاید.

علی پورکیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا با اشاره به آخرین دیدار تیمش در رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر با هدایت یک مربی باتجربه و جوان موفق شد شگفتی ساز لیگ شده و به حریف قدرتمندی برای تیم های مدعی قهرمانی تبدیل شود.

وی افزود: تیم ما در آخرین گام خود برای رسیدن به قهرمانی باید به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان برود و باتوجه به آمادگی بالا و انگیزه مضاعفی که در بازیکنان تیم وجود دارد امید است که با کسب سه امتیاز دل خوزستانی ها را شاد کنیم.

قائم‌ مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: از آن جا که تماشای بازی برای هواداران خوزستانی رایگان اعلام شده است امید است که آنها به عنوان یار دوازدهم ما که همواره از ابتدای لیگ حامی ما بوده اند در این بازی نیز با تمام وجود تیم خود را حمایت کرده و باعث تقویت روحیه بازیکنان جوان تیم شوند.

وی با بیان اینکه تیم ما به دور از احساسات در این بازی نیز حریف خود را دست کم نگرفته و با ارائه بازی همیشگی خود سعی در کسب سه امتیاز دارد گفت:بازیکنان باید قدر موقعیت های به دست آمده را بدانند چرا که این بازی یک دیدار سرنوشت ساز برای خوزستانی ها است.

پورکیانی اظهارکرد: اگرچه در ابتدای فصل خیلی ها انتظار این شگفتی را از تیم ما نداشتند اما باشگاه استقلال خوزستان این توانایی را در تیم خود دیده و هرچه از رقابت های فصل گذشت کارشناسان نیز به این باور دست یافتند که با بازیکنان جوان و جویای نام نیز می توان گام های بلند برداشت.

وی اظهار کرد: تیم ما برای کسب قهرمانی پا به میدان می گذارد اما انجام یک بازی جذاب و تماشاگرپسند همواره سرلوحه کار ما بوده و امیدواریم در این بازی نیز با درایت کادر فنی مجرب تیم با اقتدار پیروز میدان شویم و جام را بالای سر ببریم.

تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر کشور با کسب 54 امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس درصدر جدول جای دارد و در هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه 50هزار نفری غدیر اهواز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
تیم ذوب آهن نیز تا این هفته از رقابت ها با 46 امتیاز در جایگاه ششم جدول جای دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار