اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
ایلنا: زمزمه هایی است که یکی از خبرنگاران به عنوان نماینده جدید مطبوعات در شورای فرهنگ عمومی شوشتر در آینده نزدیک انتخاب خواهد شد.

 هر چند علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اعلام کرده فعلا قصد ندارد نماینده جدیدی از بین خبرنگاران به شورای فرهنگ عمومی معرفی کند، اما زمزمه هایی به گوش می رسد که یکی از خبرنگاران به عنوان نماینده جدید مطبوعات در شورای فرهنگ عمومی شوشتر در آینده نزدیک انتخاب خواهد شد.

اما نماینده جدید مطبوعات و ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی شوشتر چگونه انتخاب می شود؟ به استناد ماده ٣ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی، یک نفر از ارباب‌جراید و خبرنگاران شوشتر به پیشنهاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب شورای فرهنگ عمومی شوشتر به مدت دو سال انتخاب و معرفی می شود.

از سال گذشته نیز کوروش حاجی‌پور نماینده فعلی مطبوعات و مصطفی فتحی‌زاده خبرنگار خبرگزاری ایلنا در شهرستان شوشتر نیز به عنوان گزینه ها و کاندیدای پیشنهادی، مطرح بوده‌اند که باید دید در حکم انتصاب نماینده جدید مطبوعات و خبرنگاران شوشتر، در نهایت کدامیک در شورای فرهنگ عمومی شهرستان  عضو می شود تا در جلسات این شورا حضور یابد.
برچسب ها: احتمال ، انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار