اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
سید خلف موسوی:
این افتخار بزرگ درحالی نصیب بازیکنان استقلال خوزستان گردید که با کمترین هزینه و مبلغ در مقایسه با قراردادهای کلان بازیکنان سایر تیمها، توانستند قهرمان لیگ برتر کشور شوند.


ضیافت شام تجلیل از بازیکنان تیم استقلال خوزستان با حضور آیت ا... حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، همایون یوسفی نمایده منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، شهردار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر و مربیان و بازیکنان تیم استقلال خوزستان برگزار شد.

در این ضیافت آیت ا... دکتر حیدری پیروزی مقتدرانه تیم فوتبال استقلال خوزستان را تبریک گفت و اظهار داشت: این پیروزی مایه افتخار و عزتمندی همه مردم خوزستان و ایران است  و از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به خاطر این حمایتها تقدیر و تشکر میکنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: قهرمان واقعی کسی است که در جنگ بر هوای نفس غلبه کند. هوای نفس به انسان شیطان پرستی،گناه کردن، ظلم کردن و چیزهای دیگری را یاد میدهد اما انسان واقعی در جنگ با هوای نفس پیروز است. ورزشکاران نیز قهرمانان واقعی در میدان جنگ و زندگی هستند.


همچنین سیدخلف موسوی ضمن تجلیل و قدردانی از مربیان و بازیکنان تیم استقلال خوزستان به خاطر قهرمانی لیگ برتر کشور گفت: پیروزی غرور آفرین جوانان خوزستانی که مایه مباهات و سربلندی خوزستان شد را به همه دست اندرکاران، بازیکنان و مردم خوزستان تبریک عرض میکنم.عبدا... ویسی سرمربی جوان و نجیب خوزستانی به معنی واقعی کلمه برای ما افتخارآفرینی کرد.

شهردار اهواز افزود: این افتخار بزرگ درحالی نصیب بازیکنان استقلال خوزستان گردید که با کمترین هزینه و مبلغ در مقایسه با قراردادهای کلان بازیکنان سایر تیمها، توانستند قهرمان لیگ برتر کشور شوند.

وی به فشارهای روحی و روانی و استرس شدید حاکم بر مربی و بازیکنان تیم استقلال خوزستان در روز برگزاری بازی اشاره و تصریح کرد: بنده با حضور در ورزشگاه از نزدیک شاهد همه فشارها بودم اما خوشبختانه همه تلاش ها به ثمر نشست و نتیجه بازی کام ما را شیرین کرد.

علاسوند رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز ضمن تبریک این قهرمانی به همه مردم خوزستان گفت: درود بر شرف و غیرت بازیکنان خوزستانی که برای ما افتخار آفریدید.دست تک تک شما را می بوسم.

در پایان نیز عبدا... ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: جا دارد از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز که با نصب بیلبورد و انجام تبلیغات گسترده در سطح شهر و حمایتهای لازم، روحیه ما و بازیکنان تیم را تقویت کردند تقدیر و تشکر کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار