کسی منکر رفاه و آسایش مردم نیست اما در سالی که مزین به تولید ملی ست آیا چنین اقداماتی آن هم از سوی یک سازمان عریض و طویل روحیه تلاش را در تولیدکنندگان ایرانی از بین نمی برد؟

"> جوابیه ای بر مطلب مدیر ویزیتور خوزستان + توضیح شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳

کسی منکر رفاه و آسایش مردم نیست اما در سالی که مزین به تولید ملی ست آیا چنین اقداماتی آن هم از سوی یک سازمان عریض و طویل روحیه تلاش را در تولیدکنندگان ایرانی از بین نمی برد؟

 

مدیریت محترم پایگاه خبری شوشان

احتراما، با عنایت به مشاهده خبری تحت عنوان « وقتی یک مدیرخوزستانی ویزیتور می شود» که در روز جمعه مورخ 26/3/91 از طریق آن پایگاه اطلاع رسانی شد خواهشمند است دستور فرمایید بمنظور تنویر افکار عمومی نسبت به درج پاسخ ذیل و بر روی همان پایگاه خبری اقدام نمایند:

حدود دو سال قبل تعدادی کولر گازی اجنرال از طریق یک شرکت وارد کننده به این استان وارد و در همان زمان توسط مراجع انتظامی و قضایی به ظن قاچاق کالا توقیف شدند.

پس از انجام مراحل رسیدگی قضایی توسط مراجع ذیربط از کولرهای مذکور رفع توقیف بعمل آمد و وارد کننده این کالا قصد داشت نسبت به انتقال آنها به دیگر استانها اقدام نماید. لذا بدلیل وضعیت آب و هوایی در فصل تابستان و نیاز استان به کولر گازی و نیز مذاکرات و توافقات شفاهی که با نماینده شرکت مذکور صورت گرفت ، مقرر شد کولرهای فوق الاشاره در استان خوزستان با قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت متعارف در بازار و در اختیار ادارات، ارگانها و نهادهای حمایتی قرار داده شود.

حال مشخص نیست تهیه کننده محترم این خبر چرا بدون تحقیق و تفحص از مراجع و دستگاههای اجرایی ذیربط مبادرت به تهیه مطلب مذکور نموده و بجای اینکه در جهت تقویت روحیه تلاش و پیگیری مدیران دستگاههای اجرایی استان که در جهت رفاه مردم گام برمی دارند، اقدام به درج مطالب نادرست و غیر موثق در آن پایگاه خبری می نماید؟!

علی ایحال این سازمان در راستای رسالت و وظایف قانونی خود در امر تنظیم بازار، از انجام هرگونه فعالیتی که موجب ایجاد رفاه در جامعه گردد، دریغ نخواهد کرد و انتظار دارد خبرنگاران عزیز آن رسانه وزین در زمینه درج اخبار و گزارشات تهیه شده، انشاء الله ، جانب عدالت و انصاف را رعایت نموده و ما را در اطلاع رسانی صحیح و درست به مردم یاری نمایند. در پایان توفیق همه خبرنگاران رسانه های جمعی استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کریم کلانی – سرپرست روابط عمومی سازمان  صنعت و تجارت و معدن

توضیحات شوشان :

1 – در ابتدا تشکر می کنیم از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان که به طور خلاصه و شفاف و ضمن پذیرفتن اصل موضوع ، توضیحاتی ارائه کرده است . متاسفانه در برخورد با این دست مطالب ، برخی ها از همان دم از در انکار در می آیند و از اساس تکذیب می کنند و انگ نشر اکاذیب بر پیشانی رسانه ها می نشانند.

2 -  در بخش هایی از این جوابیه آمده است : "مقرر شد کولرهای فوق الاشاره در استان خوزستان با قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت متعارف در بازار و در اختیار ادارات، ارگانها و نهادهای حمایتی قرار داده شود. " حال جای این سوال باقی می ماند که آیا چنین اقدامی در حیطه اختیارات این سازمان می گنجد یا خیر ؟! نام و عنوان این سازمان ، چیز دیگری به ذهن متبادر می کند.

3 – با فرض اینکه این سازمان مسئول تقسیم کولر گازی ست آیا درخواست فروش کولرهای گازی خارجی باید به امضای بالاترین رکن مدیریت این سازمان در آید و ذیل نامه امضای ایشان باشد؟ پس تکلیف معاونت ها و نقش آنان یا روابط عمومی چیست؟ اقدامات جزیی و نامه نگاری های ساده باید امضای رییس سازمان پایش بدرخشد ؟ پس نقش روابط عمومی ها در این بین چیست ؟

3 – کسی منکر رفاه و آسایش مردم نیست اما در سالی که مزین به تولید ملی ست آیا چنین اقداماتی آن هم از سوی یک سازمان عریض و طویل روحیه تلاش را در تولیدکنندگان ایرانی از بین نمی برد؟

4 – پایگاه خبری شوشان همواره یاری گر مدیران استان بوده و خواهد بود اما نمی توان از کنار طرح برخی موضوعات به راحتی گذشت و  انتقاد ننمود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار