شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری طرح «مهندسان فردا» در فصل تابستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان  شهرام ملایی اظهار کرد: به منظور آموزش مهارت‌های عملی به عنوان پایه و اساس برای توانمندسازی نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآفرین همچنین ایجاد زمینه‌های اشتغال قبل از ورود به دانشگاه طرح مهندسان فردا در چندین حرفه مهارتی برای دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و سایر نوجوانان و جوانان جویای مهارت در سطح آموزشگاه‌های آزاد و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اجرا می‌شود.

ملایی گفت: این طرح از تابستان امسال در رشته هایی همچون 4kIDS ،ICDL، انیمیشن، زیر دریایی و رباتیک مسیریاب برگزار می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: حرکت در راستای تحقق شعار هر ایرانی یک مهارت، تقویت مسئولیت‌پذیری برای انجام کار و کارآفرینی، ارتقای اعتماد به نفس، تقویت روحیه کارگروهی و ترویج مهارت آموزی از اهداف اجرای این طرح هستند.

ملایی تصریح کرد: تربیت مهندسان کوچک در دوره‌های تابستانی سبب شناسایی نخبگان آینده و برنامه‌ریزی برای توسعه و تربیت آنها و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار است.

معاون فنی و آموزشی در مورد ویژگی‌های دوره‌ها عنوان کرد: دوره‌های این طرح در هفته سه جلسه سه ساعته به صورت یک روز در میان و به مدت 35 روز از 24 تیر تا 5 شهریور برگزار می‌شود و طول دوره حضوری 50 ساعت و 40 ساعت نیز غیر حضوری می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار