اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بیش از پنج هزار نفر از سراسر خوزستان روز چهارشنبه به حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کاروان دوچرخه سواری خوزستان نیز به همین مناسبت به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شده است.وی افزود: بیش از 100 برنامه از جمله نمایشگاه کتاب، شعر، همایش و دیگر فعالیت های فرهنگی به همین مناسبت در نظر گرفته شده و همچنین به مناسبت ارتحال امام (ره) و ماه مبارک رمضان، بیش از یک هزار مبلغ و روحانی به مناطق شهری و روستایی اعزام می شوند.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: بیش از دو هزار برنامه تلاوت قرآن کریم در مساجد و هیات های مذهبی و نیز آیین دعای کمیل در مراکز شهرستان ها به یاد امام خمینی(ره) قرائت می شود. سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) چهاردهم خرداد در اهواز از ساعت 11:30 در مصلای مهدیه شامل برنامه های عزاداری، سینه زنی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و همچنین آیین بزرگداشت قیام 15 خرداد جمعه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد آیت ا... شفیعی اهواز به سخنرانی آیت ا... شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب بنر و تولید بیش از 50 هزار نسخه تبلیغی در خوزستان نیز از جمله برنامه ها به همین مناسبت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار