شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
شوشان: اختتامیه اولین دوره کاردانی رشته تکنولوژی طراحی دوخت با حضور مدیرکل،  معاونین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، روسای مراکزعلمی کاربردی، اساتید دانشگاه ودانشجویان در محل سالن آمفی اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) اهواز برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:شایسته ترین و سودمندترین دانش ها ،دانشی است که به آن عمل شود و فردی موفق خواهد بود که آموزه های خود را تبدیل به عمل کرده و با به وجود آوردن شغل امرار و معاش کند.

عبدالنبی سواعدی افزود:به علمی که به عمل تبدیل شود بهای خاصی داده می شود و کسانی که این مهم را انجام دادند جایگاه ویژه ای دارند .

وی بیان کرد:فلسفه تشکیل دانشگاه های علمی کاربردی تبدیل علم به عمل است و نیاز امروز جامعه بشری محقق کردن این مهم و تبدیل آن شغل است.

سواعدی عنوان کرد:درایران به علوم نظری ، تحقیقات و پژوهش ها بسیار خوب پرداخته شده  و جایگاه مناسبی را در دنیا کسب شده درحال حاضر تبدیل  علم به عمل بسیارضروری است.

سواعدی خاطر نشان کرد:دانشجویان می توانند از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای استفاده کنند تا مهارت خود را تکمیل نموده و تبدیل به یک نیروی ماهر شوند. گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح از فارغ التحصیلان دوره کاردانی رشته تکنولوژی طراحی دوخت تقدیر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار