مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از کارخانه لوله سازی اهواز  گفت : سازمان هایی در اهواز هستند که می بایست دست آنان را بگیریم و این ابتدا برای برآورد نیاز خودمان است .

"> مي‌توانيم نيازهاي مناطق نفت‌خيز را برطرف كنيم + سخنان قلاوند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۳

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از کارخانه لوله سازی اهواز  گفت : سازمان هایی در اهواز هستند که می بایست دست آنان را بگیریم و این ابتدا برای برآورد نیاز خودمان است .

 

اختصاصی شوشان : مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از کارخانه لوله سازی اهواز با اشاره به اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تولیدات داخلی حمایت می کند گفت : سازمان هایی در اهواز هستند که می بایست دست آنان را بگیریم و این ابتدا برای برآورد نیاز خودمان است .

هرمز قلاوند ضمن ابراز این نکته که شرکت لوله سازی اهواز تامین کننده پروژه های بزرگ میهنی است از شرکت لوله سازی اهواز خواست تا با تامین لوله های مورد نیاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با این شرکت همکاری کند .

وی گفت: معتقدم كه ابتدا بايد از پتانسيل موجود در شركت‌هاي خوزستاني استفاده كرد هرچند كه شركت مناطق‌نفت‌خيز تاكنون حمايت خوبي در زمينه تامين و ساخت كالا از شركت لوله‌سازي اهواز و ساير شركت‌هاي داخلي انجام داده است.

وي خطاب به مديرعامل شركت لوله‌سازي اهواز اظهاركرد: انتظار داريم اگر قراردادي در خصوص ساخت لوله با شركت لوله‌سازي منعقد ‌مي‌كنيم، در كوتاه‌مدت و با سرعت كافي سفارشات را ساخته و تامين كنند.

مدیر مناطق نفتخیز جنوب در ادامه گفت : امید است در بازدیدی که احتمالا در ماه آینده وزیر نفت از میدان نفتی آزادگان خواهد داشت ضمن دعوت از او بتوانیم ظرفیت و توانمندی های داخلی را نشان دهیم .

در این بازدید ، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت : با پتانسيلي كه در مجموعه صنعتي لوله‌سازي اهواز وجود دارد مي‌توانيم علاوه بر دور زدن تحريم‌ها، نيازهاي شركت‌ مناطق‌نفت‌خيز جنوب را كه تاكنون همكاري خوبي با آن‌ها داشته‌ايم، تامين كنيم.

وی ادامه داد : این نزدیکی مصداق همان حق همسایگی است مطمئنا این همسایگی سرعت در حمل و نقل و تسریع بابت انجام تعهدات را در پی خواهد داشت.

مهندس کاظمی عنوان داشت : این شرکت در طی یک سال و نیم گذشته ضمن از سر گذراندن تحریم های داخلی و خارجی توانسته برای اولین بار درجنوب کشور کارخانه لوله اسپیرال را راه اندازی کند. این کارخانه در شهریور ماه افتتاح رسمی می شود و پس از آن در بهمن ماه شاهد افتتاح کارخانه پلی اورتان خواهیم بود و با کارخانه پوشش داخلی توان پوشش دو میلیون متر مربع در سال میسر می شود.

قابل ذکر است این بازدید به منظور آشنایی با روند شرکت لوله سازی اهواز در جهت تامین لوله های مورد نیاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفت و رضایت طرفین را در پی داشت.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار