شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
با هدف آشنایی با سیستم مانیتورینگ زیمنس دوره آموزشی اتوماسیون صنعتی برای کارکنان واحد ابزار دقیق منطقه خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان، این دوره آموزشی به مدت 2 روز در جهت آشنایی با سیستم مانیتورینگ زیمنس و همچنین آشنایی با محیط گرافیکی و نحوه کار با  پنل های مانیتورینگی که در سایت ها نصب شده برگزار گردید.

از دیگر محتوای این دوره آموزشی که به صورت تئوری عملی برگزار شد، شامل آشنایی با سیستمهای کاربردی PLCو HMI، انجام پروژه های عملی با PLC و کنترل سیستمهای صنعتی، معرفی و آموزش سیمولاتورهای اتوماسیون صنعتی است.

مدرس این دوره آموزشی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار منطقه خوزستان گفت : به صورت کلی هدف به وجود آوردن سطح آگاهی در مورد سیستم مانیتورینگ Siemens  وچگونگی ارتباط با PLC و روند پردازش اطلاعات و به وجود آمدن رخدادهای مختلف و نمایش و ثبت خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این دوره شده است افزود: آشنا کردن با ابزارهای قابل دسترس یک اپراتور درصنعت وارتباط بین اپراتور ویک سیستم اتوماسیون صنعتی مانند PLC.و همچنین فراگیری قابلیتهای گرافیکی، ایجاد و تعریف آلارم برای ذخیره و بایگانی اطلاعات وگزارشهای مورد نیاز پروسه کنترلی از مواردی هستند که برای کارکنان واحد مذکور مهم و کاربردی می باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار