اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
رایزنی های اسماعیل زمانی ، محمد فروزنده و محمد کیانوش راد برای به استانداری رساندن غلامرضا شریعتی نتیجه داد.
شوشان: بر اساس اعلام نظر یک منبع موثق در وزارت کشور رایزنی های اسماعیل زمانی ، محمد فروزنده و محمد کیانوش راد برای به استانداری رساندن غلامرضا شریعتی نتیجه داده و وی یکشنبه ی آینده به عنوان استاندار خوزستان منصوب می شود .

در همین راستا حسینعلی امیری نیز با بیان اینکه وزارت کشور دو گزینه را برای تصدی استانداری خوزستان به هیات دولت معرفی کرده است، گفت: با توجه به تراکم کاری زیاد دولت در هفته گذشته، انتخاب استاندار جدید در دستور کار دولت قرار نگرفت، اما پیش‌بینی‌ می‌شود یکشنبه هفته آینده هیئت وزیران در جلسه خود فرد نهایی برای استانداری خوزستان را انتخاب کند. 

وی با اظهار اینکه ارزیابی استانداران سراسر کشور در وزارت کشور ادامه دارد، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در سال پایانی دولت تغییراتی در سطح استانداران به وجود آید یا خیر؟ اظهار داشت: چون کار ارزیابی‌ها تمام نشده، نمی‌توانیم بگوییم که تغییراتی صورت می‌گیرد یا خیر. 

سخنگوی وزارت کشور همچنین  تصریح کرد:‌ بنای وزارت کشور بر عدم تغییر است و برای ما توانمندی، قدرت تعامل و مدیریت و هماهنگ کردن امکانات موجود منطقه برای تحقق سیاست‌های نظام و دولت است و استانداران با این شاخص‌ها ارزیابی می‌شوند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment جناب فروزنده انسان ولایتمداروموردتاییدنظام هستندومورداحترام هستند.
امامتاسفم که آقایان زمانی وکیانوش راد بخواهندبرای استان ریش سفیدی کنند.
تازمانی که حضرت آیت الله موسوی جزایری روداریم کسی حق ریش سفیدی استان رانداردحتی شخص استاندار.همه بایدزیرپرچم ولایت وتحت فرمان نماینده معزز ولی فقیه حرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار