شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
پیش‌بینی‌ می‌شود یکشنبه هفته آینده هیئت وزیران در جلسه خود فرد نهایی برای استانداری خوزستان را انتخاب کند.
نامه نیوز نوشت: حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور نیز با بیان اینکه وزارت کشور دو گزینه را برای تصدی استانداری خوزستان به هیات دولت معرفی کرده است، گفت: با توجه به تراکم کاری زیاد دولت در هفته گذشته، انتخاب استاندار جدید در دستور کار دولت قرار نگرفت، اما پیش‌بینی‌ می‌شود یکشنبه هفته آینده هیئت وزیران در جلسه خود فرد نهایی برای استانداری خوزستان را انتخاب کند. 

وی با اظهار اینکه ارزیابی استانداران سراسر کشور در وزارت کشور ادامه دارد، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در سال پایانی دولت تغییراتی در سطح استانداران به وجود آید یا خیر؟ اظهار داشت: چون کار ارزیابی‌ها تمام نشده، نمی‌توانیم بگوییم که تغییراتی صورت می‌گیرد یا خیر. 

سخنگوی وزارت کشور همچنین  تصریح کرد:‌ بنای وزارت کشور بر عدم تغییر است و برای ما توانمندی، قدرت تعامل و مدیریت و هماهنگ کردن امکانات موجود منطقه برای تحقق سیاست‌های نظام و دولت است و استانداران با این شاخص‌ها ارزیابی می‌شوند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment مشخصه چقدر توانمندی استاندار سابق خوزستان برای مرکز مهم بود که شبانه عزل شد، متشکریم که به خوزستان بیشتراز استانهای دیگر توجه میکنید !و پیشرفت این استان برایتان مهم می باشد! ونیز متشکریم که اینقدر در انتخاب استاندار خوزستان وسواس به خرج میدهید تا مبادا مدیری نالایق استاندار خوزستان شود
آیا تعلل ها در انتخاب استاتدارسبب عقب ماندن از پیشرفت نمیشود؟؟؟
توانمندی مقتدایی از نظر مردم خوزستان نمره ی 20 است. ما خوزستانیها تازه امیدوار شده بودیم که کسی هست که کمبودهای مردم خوزستان را می فهمه و لمس میکنه ودر صدد اینه که کمبودها را برطرف کند اما متاسفانه عزل شد و خوزستان باز هم به عقب رانده شد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
comment
0
0
comment فقط مقتدایی وبس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار