شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹

شوشان : دکتر مجتبی علوی فاضل دبیر منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اعضای شورای منطقه با تبریک انتصاب دکتر صدری نسب به تشریح برخی فعالیتهای دبیرخانه منطقه پرداخت و افزود: ملاک عمل در دبیرخانه منطقه رعایت آیین نامه ها و بخشنامه های سازمان مرکزی و همکاران در دبیرخانه منطقه تمام سعی و تلاش خود را جهت تحقق این مهم بکار بسته اند و عملکردی که امروز شاهدیم حاصل چارچوبی است که بر اساس ابلاغ بخشنامه ها و آیین نامه های سازمان مرکزی بوده است.

وی سنجش انحرافات و اشکالات را مطابق با این ملاک ها امری لازم برشمرد و افزود: با استاندارد سازی و ارزش گذاری این ملاک ها که هدف رسیدن به شرایط مطلوب بوده است، عملکرد واحدها را بدقت مورد سنجش و ارزیابی قرار داده ایم و بنابراین ضابطه و چارچوبی که قوانین مشخص می کنند بهترین فصل مشترک در ارزیابی فعالیتهای دانشگاهها است و در این چارچوب است که تعاملات با واحدها صورت می پذیرد.

دبیر منطقه شش دانشگاه هدف اصلی کار دبیرخانه را اصلاح امور در واحدها و جلوگیری از عقب افتادگی واحدها در منطقه برشمرد و افزود: ما در دبیرخانه هیچ وقت نگفته ایم که به جامعه آرمانی رسیده ایم اما به لطف خدا در این مسیر صحیح حرکت نموده و از حاشیه سازی و غوغا سالاری برخی افراد هراسی نداریم.

دکتر علوی فاضل کنترل دقیق و مستمر مطابق بر ضوابط و قوانین و مقررات دانشگاه را کاری بس سخت و دشوار و طاقت فرسا اعلام کرد و خاطر نشان کرد: دبیرخانه منطقه با درک این مهم و با بکار بستن تمام تلاش و کوشش خود توانست تا حدودی موفق شود و رتبه اول مالی و جذب بودجه های پژوهشی در بین مناطق دانشگاهی را کسب نماید.

وی رعایت حقوق دانشگاه، رعایت حق الناس و خدمت گذاری به مردم را رویکرد اصلی دانشگاه و منطقه دانست و گفت: رعایت دقیق این ضوابط سبب جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و دور شدن از حاشیه ها می گردد و بحدا... با اعتقاد ویژه ریاست محترم دانشگاه و دکتر صدری نسب این روند ادامه خواهد یافت و روسای واحدها نیز باید تمام سعی و کوشش خود را جهت اصلاح و توسعه منطقه بکار بندند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار